Meiden, Ik zit met een vraagje mischien weten jullie het... Ik heb net de symptomen van zwangerschapsvergifteging gelezen.en eigenlijk alles komt overeen met hoe ik me voel....hoofdpijn sterretjes zien bijn rchts op de borsr af en toe pijn boven in me buik....wat moet ik doen? Vk bellen? En hoe kunnen ze zien of ik het heb? Via urine of bloed? Ik ben 37 weken zwanger... Liefs
Zou zeker de vk bellen. Zij meet je bloeddruk en kijkt je urine na. Meestal is je bloeddruk verhoogd en heb je eiwitten in je urine. Zou zeker bellen! Sterkte!
Urine is met 35 weken op kweek geweest...en was goed...kan dit ineens veranderen? En vorige week was me bloeddruk nog 100/60...kan dat ook ineens komen? Liefs
ja, bloeddruk kan per moment anders zijn! en urine kan ook veranderen! Ik zou ff bellen! en het risico niet nemne!
meteen bellen..dan ga je aan de ctg waarschijnlijk. hier was het 3 dagen ervoor nog allemaal goed...en ineens 150/100 en 4x zoveel eiwitten in urine als dat maximaal mag....ook mijn bloed gaf aan dat mijn lever er mee op hield....dus werd ik snel ingeleid. Als je twijfelt, meteen bellen hoor!
Als je ook maar denkt dat je zwangerschapsvergifteging hebt, dan zou ik het niet eerst op een forum vragen, maar gelijk je vk bellen. Ja bent 37 weken zwanger en ook al was het met 35 weken allemaal goed, het kan snel veranderen. Dus hup, bellen!!
Kom er net vandaan! En me bloedruk was inderdaad hoger! 140/80 me urine was gelukkig goed...morgen weer terug komen tenzij de klachten verergeren dan meteen bellen.... Bedankt voor jullie reacties! Liefs
Goed zo, als ik een dag later was opgenomen hadden ze Fien waarschijnlijk moeten halen met 32 wk.. Kan heel snel gaan!
Toch nog na het ziekenhuis...voor de zekerheid! Bloedruk was al wel beter...maar ze willen het zekere voor het onzekere nemen... Liefs