Zijn ze er al achter waar het bloedverlies vandaan komt? En weet je al of er een ziekenhuis in de buurt is waar ze plek hebben op de Ic? Sterkte, hoop dat het bloeden snel stopt en dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
Oei! Ik ben even ver als jij, ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat moet dit eng zijn. Ik denk aan jou en je beeb!
het bloedverlies komt uit mijn baarmoedermond doordat die van binnen uit aan het verweken is.het is nou nog het zelfde als gister,maar de kleine doet het gelukkig goed. het ziekenhuis wat het dichtsbij zit is veldhoven of rotterdam. ze hebben nou gezegd dat ze elke keer hopen dat er 2 weken bij komt dus nu willen ze eerst de 26 weken halen en dann steeds weer hopen op 2 weken verder.
wat naar zeg! sterkte, ik hoop dat je beebje nog een hele poos bij je blijft zitten en je straks gewoon op +/- 40 weken mag bevallen.
Balen zeg! Geloof mij 2 weken duren eeuwig! Eerst was ik zelf blij met elke dag erbij en nu met de 26 weken durf ik inderdaad langzaam aan de 28 of misschien wel 30 weken te denken. Maar omdat je elke dag leeft met onzekerheid (hoe gaat het verder met je baarmoeder, blijft de kleine erin, als de kleine komt overleeft het de bevalling, welke complicaties krijgt het straks op de ic etc) duren de dagen echt eeuwig. Maar vergeet niet het is voor een goed doel! Hopelijk stopt je baarmoeder met verder verweken en mag je gewoon nog 3 maanden genieten van de schopjes in je buik.
He gadsie! Ik ben zelf net sinds gister ontslagen uit het ziekenhuis na 5 nachten. Ook ivm bloedverlies en met hele regelmatige harde buiken/weeen. Het verschil is wel dat ik nu 32 weken zwanger ben... Net aan de goeie kant van de 30. Ik ging al door een hel, voor jou moet het nog erger zijn. Heel veel sterkte!
het is idd echt klote vooral omdat als het nou door gaat zetten de kans op overleven van de kleine man erg klein is. leef op het moment van dag tot dag elke dag die er bij komt is er 1. begon het bij jou ook zo in eens miertje