Het is nog steeds rustig. Ik mag idd niet naar huis. Wat ik wel erg moeilijk vind omdat ik echt met dubbele gevoelens zit. M'n dochtertje thuis en ik in het zh wat beter is natuurlijk voor ons zoontje maar dat maakt het niet makkelijker. Gelukkig is m'n dochtertje vanmiddag even langs geweest en ze vond het een groot avontuur.Ik had het er moeilijk mee maar zij gelukkig niet. Ze zei heel lief mama au en mama moe. Ze vond het dus niet eng waar ik wel bang voor was. Nu is het dus weer afwachten..
Vrijdag zijn onze dochter en zoon geboren!!!! Onze zoon maakt het tot nu toe heel erg goed, ze zijn erg tevreden over hem. Hij is gister al over geplaatst van de IC naar de HC. Vrijdagnacht kreeg ik weer harde buiken die in de ochtend overgingen in weeen. Ze hadden toen besloten ook omdat ik geestelijk en lichamelijk er doorheen zat me te helpen als het weer zou stoppen. Uiteindelijk zette het toch wel door. Ze zijn geboren op de verjaardag van mijn vriend wat erg bijzonder voor ons is. Tot nu toe heb ik nog geen rust gehad van het heen en weer reizen naar het zh en het regelen van de uitvaart voor onze dochter. Ook onze andere dochter is er van slag van wat er gebeurd is. Dat doet me ook erg veel pijn. Hopelijk mag onze zoon snel naar het zh bij ons in de buurt zodat ook thuis weer een beetje rust terug komt...
Gefeliciteerd!!! Wat super dat jullie zoontje het goed doet!! Wat mooi op de verjaardag van je vriend Het is iets moois, maar ook heftig dat jullie je dochtertje moeten laten gaan, Hoop dat jullie snel met zijn alle kunnen genieten
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter! Wat fijn dat zoonlief het zo goed doet, maar dubbel om dan de uitvaart van jullie dochtertje te moeten regelen.. Veel sterkte!!
Hoi kwebbel zit net je verhaal te lezen gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes. Wat een dubbele emoties moeten jullie voelen. .. sterkte en ook veel geluk voor nu en in de toekomst.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en van jullie dochtertje! Het spijt me dat zij overleden is. Hopelijk kunnen jullie mooi van haar afscheid nemen.
Van harte gefeliciteerd met je zoon en dochter! Wat fijn dat je zoontje het goed doet. Helaas tegelijkertijd ook gecondoleerd met je dochter, veel sterkte met het verlies van jullie meisje en het regelen van de uitvaart.
Wow wat een verhaal. Al zoveel meegemaakt je zal emotioneel wel super moe zijn, Gelukkig is er een gezonde zoon ter wereld gekomen en kan je nog afscheid nemen van je dochter. Heel veel sterkte dit moet super moeilijk voor jullie zijn en geniet van je kleine en je oudere dochter.
Meid wat hebben jullie veel mee gemaakt tijdens deze zwangerschap. Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en dochtertje. En heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje en het regelen van haar uitvaart, zo dubbel... Liefs
Jeetje, wat heftig allemaal zeg! Maar natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en dochtertje! Hopelijk blijft jullie ventje het zo voorbeeldig doen en mag hij snel mee naar huis!! Sterkte met het verlies van jullie dochtertje..
Moeilijk te schrijven, omdat het zo dubbel is.. Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertje.. En tevens heel veel geluk gewenst met jullie gezonde zoon!
Bedankt allemaal. Gister hebben we te horen gekregen dat onze zoon Senna werd overgeplaatst naar het zh bij ons in de buurt. Ze hadden gebeld toen hij daar binnen was gekomen en alles was goed gegaan onderweg. Ik ga straks naar hem toe en we hebben babywatch dus kunnen hem ook 24/7 zien.
Wat heerlijk dat jullie mannetje nu weer in de buurt is, dan kun je zoveel je wilt langsgaan bij hem. Een stapje dichterbij het naar huis komen