donkere schaduw

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door weegschaal72, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Pfffff, ik móet het ff van me afschrijven allemaal.
    Vorige week woensdag testte ik positief, terwijl ik het de 30e had moeten worden.
    Ik was er deze keer ook niet zo mee bezig omdat ze de 23e juli mijn partner plots hebben opgenomen in het ziekenhuis met verdenking van een blindedarmontsteking. Echter na het maken van een echo en een CT Scan bleek het niet de apendix te zijn maar een devertikel aan de dikke darm wat onstoken bleek te zijn (dat zijn de uitstulpinkjes die de darmen hebben). Hij kreeg via het infuus gedurende 48 uur antibiotica toegediend en daarna mocht ie naar huis met een orale kuur voor een week. Vandaag moest ie terug naar chirurgie. Gedurende die week bleek ik zwanger te zijn maar vandaag kregen we nieuws waarmee het alle kanten uit kan. De chirurg liet ons de foto's van de CT scan zien en ook de gemeende ontsteking (ik zag kratervorming eromheen), nu zei hij dat mijn vriend een colendoscopie moest ondergaan om zeker te weten dat het hier draait om een ontsteking of een tumor!!!! Ik dacht dat de wereld even stil bleef staan en wil me tov mijn partner groothouden maar mijn gedachten nemen een loopje met me, met het oog op de toekomst. Oké, we blijven positief en het hoeft niet zo te zijn maar wat áls......ik kon wel janken, zeker met het verhaal wat we hoorde van de chirurg tijdens zijn opname die met de uitslag van de CT scan kwam 2 weken geleden......meneer bent een apart geval, ik heb dit nog nooit meegemaakt tijdens mijn ervaring gedurende 6 jaar en ik heb het zelfs nog met mijn hogere moeten overleggen en we beginnen nu met 2 soorten antibiotica via infuus. Het blijkt dat de ontsteking waar ze nu nog vanuit gaan zich nogal op een vreemde plek begaf en díe woorden incl wat er ons vanmorgen werd verteld (ook al was de kans klein en moesten we ons nu nog niet gek maken) dit heeft me doen schrikken en ik wil me graag sterk houden en mijn partner hierin steunen, dus schrijf ik het hier allemaal van me af. Hopenlijk vind het onderzoek snel plaats, zodat we weten waar we aan toe zijn:(:(:(.

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Hey, hoe gaat het nu?

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Oh wat erg voor jullie. Vooral zo lang die onzekerheid!
    Weet je inmiddels al meer?
    Veel sterkte in ieder geval en wens je ook genietmomenten toe omdat er n mini liefdesbaby van jullie samen in jouw buik groeit!

4. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hoi,

Nee we zijn nog steeds aan het wachten op de oproep. We vinden het zelf wel erg lang duren en tot die tijd blijven we in onzekerheid zitten :S

5. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Pfff niet leuk! Ik blijf duimen voor goed nieuws!!!!!!

6. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Dank je wel Edel, lief van je :)

Deel Deze Pagina