Het enige wat ik merk is dat ik meer waterige afscheiding heb en dat mijn borsten en tepels gegroeid zijn. Verder ben ik niet misselijk, slaap ik goed, eet ik goed en voel ik me net zo als anders... Testen durf ik niet meer...eerste echo over ruim een week. Kan iemand mij geruststellen zodat ik de tijd tot de eerste echo doorkom??
Iedere zwangerschap is anders! Ik wist pas met 6 weken dat ik zwanger was en had echt nergens last van! Daarna af en toe misselijk en vooral erg moe. Maar heb tot nu toe nog steeds weinig kwaaltjes, alleen maagzuur en moeheid.
Ik kreeg vanaf 6 a 7 weken last van extreme vermoeidheid en lichte misselijkheid,duurde tot een week of 12 en daarna was het meeste over. Wel bij 2 van de 4 zwangerschappen bloedverlies gehad tot 10 weken en dat is heel moeilijk en leven van echo naar echo. Succes,duim voor een mooie echo!
Ik had hier ruim voor dat ik mijn ms zou krijgen heel veel symptomen. Toen ook positief getest, ineens alles weg behalve de gevoelige borsten en de vele afscheiding. Kreeg pas vanaf week 9/10 last van alles door elkaar heen haha, alsof de symptomen zich aan het inhalen waren van de weken dat er vrijwel geen symptomen waren.
Nou lieve dames, ik heb sinds een dag nu een heel vervelend kwaaltje gekregen, en dat is dat ik zoooooooooo ontzettend moe ben!! Op mijn werk heb ik moeite mijn ogen open te houden. Als ik thuis kom ga ik eerst gelijk een uur slapen en dan als ik naar bed ga slaap ik 8 uur aan één stuk. Heb op advies van de verloskundige al Floradix gehaald, maar dit helpt maar voor korte duur. Appelstroop lust ik niet. Hebben jullie nog tips?
Hier ook tot week 6/7 weinig tot geen kwaaltjes gehad, totdat.... ik tot 16 weken elke dag aan t overgeven was. Dus probeer er een beetje van te genieten om (nog) geen kwaaltjes te hebben! Het is een hele onzekere tijd, maar kwaaltjes hebben is ook niet alles !
Hier begon het pas rond de 15 weken met een keertje moe en een keertje hoofdpijn. Vorige zei mijn man ineens wat zijn je tepels donker! Ook dat is pas iets van de laatste paar weken. Gewoon lekker genieten dat je je goed voelt! Stress is ook niks voor de kleine uk!
Ik las dit topic en zag in je onderschrift dat de eerste echo niet goed was... Wat was er mis? Heb je de 2e echo ook al gehad? Hopelijk gaat alles goed.