Nu snap ik er echt niets meer van. Eerst is het steeds we gaan niet draaien klein kindje kwetsbaar enz. Ik begin zelfs bang te worden of tie het wel overleeft want hij groeit niet meer. Dus besloten keizersnede vandaag. Krijg ik net nog een liggingsecho. Hij ligt niet meer in stuit maar wel dwars. Dus ze kunnen een draaipoging doen. Wel binnen nu en een half uur beslissen want het valt allemaal wel mee. Zeg ik uiteindelijk nee ik durf het niet aan zegt ze. Ach als het in betere conditie was geweest en meer vruchtwater hadden we er meer op gehamerd maar het is goed zo veel succes vanmiddag.
jeetje...net even je verhaal gelezen. Heel veel succes vanmiddag en bedenk maar zo...over een paar uurtjes mag je je kleintje in je armen houden!!!
Uhm wanneer ga je voor jezelf en je kleine opkomen, en EIS je dat er een keizersnee komt?! dit is niet normaal meer en levensbedreigend voor beide!!! het komt mij over of je een proefkonijn bent :x zeker als de kleine niet meer groeit en alles eromheen, grrr hier word ik zo pissed of van... Meis kies voor je kleine en jezelf!!! en dram dit er nu door, dit kan gewoon niet en ik zou alles opschrijven en een aanklacht indienen! heel veel sterkte! *edit* sorry niet goed gelezen gelukkig mag je vanmiddag je kleine eindelijk in je armen houden
Oh wat een verwarring even op deze bijzondere dag.. Heb je de kleine al in je armen? Hoe is de ks verlopen? Ws ben je nog helemaal van de wereld en bij aan het komen... Hoe gaat het met je babytje?