Opgenomen .

Discussie in 'De lounge' gestart door lisanne123, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ervaring met nierstenen heb ik niet, wel met galstenen.. ik dacht ook echt dat ik dood ging, wat een vreselijke pijn en veel erger dan weeen! Ik ben eerst onder de vergruizer geweest, maar moest uiteindelijk toch operatief mijn hele galblaas en de galstenen die er nog zaten laten verwijderen. Enorm veel sterkte! Het schuldgevoel is voor mij herkenbaaf, maar echt.. je bent hied niet schuldig aan!

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jeetje... dubbele dosis morfine én slaapmedicatie? En je bent zwanger! :$

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nierstenen zijn echt heel pijnlijk, heb het zelf gehad en ondanks dat ik een platte buik had twijfelde ik serieus of ik niet aan het bevallen was, zonder dat ik wist zwanger te zijn (omdat je wel eens van die verhalen hoort) :)

Heel veel beterschap. voel je niet schuldig, dit is overmacht!

4. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Heel veel beterschap xxx

5. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Die dokters weten heus wel wat ze mogen geven en wat niet. Jou reactie is nou niet echt opbeurend

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    #46 ladys1987, 12 dec 2014
    Laatst bewerkt: 12 dec 2014

Ze weten wel wat ze doen hoor....en daarnaast kreeg ik door de pijn weeen ( was 21 weken) wat is erger?
    Overigens komt dat niet vaak voor hoor!

Ik weet helaas wat het is....ik had nierstuwing tijdens mijn zwangerschap....pfff wat een pijn!
    Ik heb een week in het zh gelegen met pijnstillers. Sterkte!!!
    Hier heb ik daarna niet meer gehad gelukkig!

7. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Hier werd ik toen helemaal gek ook van alle medicatie wat wel en niet mocht tijdens zwangerschap evenals mri echo foto's en toen een heel verhelderend gesprek met de twee geyneacologen gehad en die zeiden als het niet hoeft geven wij het niet maar als het moet ja dan wel, een baby van 22 weken buiten de baarmoeder heeft geen schijn van kans, als de moeder de baby kan laten zitten door de medicijnen die wij kunnen geven en de baby daardoor wel een normale kans heeft dan doen is dat soms de beste keus.

Tijdens mijn ercp ingreep doen ze altijd onder begeleiding van foto's hebben ze er ook 2 moeten maken normaal moeten ze er 5-10 maken maar zonder konden ze mij niet helpen en mijn lichaam was heel hard bezig mijzelf en mijn baby te vergiftigen, en 27 weken zwanger is echt te vroeg, nu is ze blijven zitten tot 38 weken, toen was het op. En ja was heel hard nodig de placenta was meer dan op, dus best te lijden gehad onder alle ingrepen maar zoals het er naar uitziet heeft ze er niets aan over gehouden (dit laatste ter info)

8. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Ik kreeg inderdaad een morfine pomp, was trouwens geen pure morfine maar wel 1 uit die groep

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ik heb ook morfine gehad tijdens zwangerschap ivm darmhernia. Geen idee of dat vergelijkbaar is met nierstenen maar wel super pijnlijk. Hoop dat je je snel beter voelt ts

Deel Deze Pagina