opgeschorte kinderopvangtoeslag

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

#1 Rono, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2011
    Haaaj ben ik weer om gal te spuwen.

( korte uitleg ) Kdv toeslag was opgeschort omdat de 3 facturen en contracten te laat binnen was bij hun terwijl ik het wel optijd had opgestuurd, dus op 20 mrt geen toeslag ontvangen.

Ik maandag de bd gebeld en ik zou binnen 3 werkdagen terug gebeld worden.

Dit is dus niet gebeurd en ik vandaag weer gebeld.

Vanochtend een lieve vrouw aan de telefoon die me goed hielp. Ze zag nu een beschikking voor 2011 klaar staan met daarin 1100 euro per maand. Dit klopt dus niet want ik heb op 3 maart een wijziging doorgevoerd dat het maar 700 euro moest zijn. Ze kon me niet zeggen of ik het de 20e al kreeg of in mei, maar ik kreeg het sowieso.

Ik daarnet nog een keer gebeld want ik had nog een vraag. En deze mevrouw was heel kortaf met nee ik mag niet zeggen wat er in de beschikking staat totdat u em zelf heeft ontvangen, Nee ik kan ook niet kijken wanneer u betaald krijgt, De wijziging die u heeft doorgegeven was voor 2010. Ja omdat t in 2010 al spaak liep. En ze wou ook niks erover kwijt. Wat moet ik nou geloven?

2 weken terug werd me gezegt dat als je een wijziging doorgeeft dat deze in de wacht gezet word totdat alle gegevens zijn gecontroleerd en dan wordt de wijziging doorgevoerd. Nu mag ik dus aannemen dat het gecontroleerd is of niet? Want dat wilde mevrouw ook al niet zeggen.

Ik krijg geen brief binnen wanneer het is goedgekeurd alleen wanneer het is afgekeurd. Ze kunnen me geen termijn geven van wanneer het gecontroleerd moet worden.

Oja en ik wordt weer binnen 3 werkdagen terug gebeld. Ik wordt hier super sjaggo van.

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

jeetje zeg rono zit je niet mee met die rot belastingdienst en toeslagen

Deel Deze Pagina