Hey Eltime: blijf positief meisje, wie weet komt er wel iets heel goeds uit. (al ken ik dat wel hoor, denken in doemscenario's: kan ik ook heel goed). Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, alvast een fijne vakantie. Liefs
Hee meiden, ik ben weer terug van vakantie. Behappy, knuffel voor jou meid! we houden vast contact! Eltime, heb je al wat meer duidelijkheid ondertussen???
Even hele korte update vanuit het buitenland! Het is opnieuw een zwangerschap maar of het goed zit, geen idee. Ben er niet gerust op omdat oa de testen WEER langzaam donkerder worden dus ben zelfs al hier in ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken. Hcg was op 4w3d 258 en moet morgen weer. Kom binnenkort even uitgebreider bijlezen!
Allereerst gefeliciteerd!!!! Wat snel al weer!!! En wat spannend tegelijk... Hoop dat je hier heel snel goed nieuws mag komen brengen! Krijg je morgen ook gelijk de uitslag mee of moet je daar op wachten?
Hey Eltime, Wow gefeliciteerd....wat een begin van je vakantie. Ik hoop zo voor je dat het goed zit nu, de uitslagen lijken positief toch? Ben benieuwd....ik duim voor je en hoop dat je snel mag gaan genieten. Liefs
@ Eltime, hoe is het nu met je? Natuurlijk is geen verhaal hetzelfde, maar dat maakt het niet minder of meer verdrietiger. Ik heb gelukkig niet de gang naar het ziekenhuis moeten volgen, maar wel 4 miskramen te verwerken gehad alvorens ik zwanger was van Léonie. Wij besloten na 2 miskramen op rij even een time out te nemen, twee maanden later was ik weer zwanger..van Léonie dus. Ik weet dat het niet te vergelijken is meid, dat van jou is waarschijnlijk ingrijpender geweest (en nog). Ik hoop dat het dit keer goed gaat, veel succes en veel geluk gewenst!
Mnq jij hebt ook heel wat voor je kiezen gehad zeg! Bedankt voor de reacties allemaal. Met iPhone reageren valt niet mee, dus sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer. Update: Hcg op 4w3d 258 Hcg op 4w6d 1179 Perfect gestegen volgens mij, maar dat hoeft ook niet alles te zeggen. Kan gewoon nog niet positief zijn, ben te bang dat het Miss in andere eileider zit. Echt een relaxte vakantie is het dus niet!
Eltime, even snel een feliciteatie van mij! Wat reuze spannend meis, kan me voorstellen dat ook zo'n perfecte stijging je niet gerust kan stellen, maar het klinkt wel erg hoopvol!
Wouw! Ik vind de stijging ook heel goed klinken... Ik wil je toch al wel feliciteren met je nieuwe zwangerschap! Ik denk dat de zorgen rond je zwangerschap nu pas echt verdwijnen als je ook daadwerkelijk een kindje in je armen hebt... Ik hoop dat je bij thuiskomst een mooie echo kan laten maken waardoor je misschien weer even gerust gesteld zal zijn!
Beehappy dank je wel! Hoe is het nu met je? Vind het echt heel erg lief dat je me komt feliciteren. Mama van Dewi, jij ook bedankt! Ik heb vandaag een echo gehad... en het zit op de goede plek!! Nog niet veel te zien helaas, ik hoop niet dat dat slecht nieuws betekent MAAR het zit in ieder geval niet in een eileider
Nou das goed nieuws!!!! Komt vast helemaal goed. Je kan toch ook nog niet veel zien, je bent toch nog maar iets van 5 weken of niet? Probeer er maar een beetje van te genieten....Liefs
Hallo meiden, zat juist van het weekend te denken een topic te openen en nu... Wij hadden 3* ( spontaan en vaak snel zwanger) en toen kwam kabouterkindje. Na kabouterkindje 2* ( ook weer vrij snel zwanger) en toen.... gebeurde er niets meer. Nu zitten we dus aan de IUI. Ook zwanger in april na de 3e IUI, maar helaas ( zou bijna zeggen natuurlijk) weer een mk. Dus weer overnieuw begonnen met tellen.. Nu zitten we aan de 4e IUI. Wanneer stop je...? ( zeker voor de meiden die in de mmm zitten) Er zal toch altijd hoop blijven ook als je uit behandeld ben. Zolang je vruchtbaar bent ( denkt te zijn) Wat zal het komende jaar brengen? Hoe kunnen we stoppen met hopen? Spiraal/pil/ sterilisatie? Maar dan is het echt over en dat willen we niet, maar altijd hoop houden is ook zo Ooit zeiden we voor een 2e: "We beginnen vroeg, want er komen natuurlijk mk-en aan." Maar dit nooit verwacht ( hoewel ik vroeger altijd gedacht heb, dat kindjes bij ons niet konden komen, gevoel). Zou zo leuk geweest zijn 2 jaar ertussen. Toen werd het oke 2,5 en toen: oke 3 Nu zitten we al op 4 jaar ertussen. Wanneer zet je de behandeling stop? Ik vind het moeilijk
Hoi Kaboutertje Dat is inderdaad heel erg moeilijk. De wens is gewoon heel groot, je hebt een bepaald ideaalplaatje in je hoofd en je blijft je grenzen verleggen. Ik denk dat het voor iedereen verschillend is hoever iemand zal en kan gaan. Sommige mensen zullen aangeven dat als ze eenmaal gezond kindje hebben, ze voor een tweede minder ver zullen gaan. Maar jullie wens naar een 2e (levende) kindje, begrijp ik zo goed!Ik had niet verwacht dat die weer zo intens en heftig zou zijn als bij de eerste.. Ik heb ook altijd een ideaalplaatje in mn hoofd gehad. Weinig tijd ertussen qua leeftijd. Maar om te beginnen moest ik al een jaar wachten ivm de keizersnede en nu zitten we alweer in ronde 8 Maar ik ben bereid tot het uiterste te gaan. Misschien klinkt het vreemd, ik bedoel ik heb een gezond, levend kindje, maar de wens naar een 2e (3e) is zo groot! Zolang er kansen bestaan hou ik hoop, dus ook als we de medische molen in moeten (Zitten we nu al in trouwens, alleen (nog) niet om het zwanger WORDEN betreft) dan zal ik dat doen (ondanks alle verdriet en teleurstellingen die we al hebben gehad en vast nog zullen krijgen)!
ja we hebben een gezond kindje idd, dat houd me ook op de been. Maar dalijk als we alles gehad hebben ( IUI, IVF evt ICSI) en dan... moeten we dan blijven hopen? Heb ook altijd gezegd: nee nooit de MMM, als het niet komt zal er iets niet goed zijn met het zaad of ei. Maar je verlegd idd telkens je grenzen. Maar als alle behandelingen uit zijn, ik denk dat ik blijf hopen tot de overgang. Wil ik dat??? Ik vind het zo moeilijk. Mijn 2e huis is echt het zh. Iedereen groet me al gewoon als een bekende : heee hoi, hoe gaat ie ermee? Eigenlijk komt het erop neer: ik ben bang, doodsbang dat het ooit niet meer gaat lukken.
Och meis, ik herken je gevoel zo goed... Die angst heb ik ook... Ik denk misschien dat het helpt om niet te ver naar voren te kijken. Stap voor stap te kijken wat de mogelijkheden zijn en te bedenken of jullie die stap willen nemen ja of nee en hoop durven houden. Dus niet nu al verder kijken dan de komende IVF/ICSI, want misschien gaat het wel gewoon goed en zijn al deze zorgen over wat je moet doen als het niet lukt dan voor niks geweest. Ik weet, het is makkelijker gezegd dan gedaan en gedachtes kun je niet altijd sturen of stopzetten, maar ik hoop echt voor je dat je een beetje rust kunt vinden in je hoofd, samen met je man en je lieve kabouterkindje (En terwijl ik dit zeg, moet ik mezelf ook heel streng toespreken hoor, want ik ben mezelf ook helemaal gek aan het maken en soms zie ik het zelf ook echt niet meer zitten). Stap voor stap, we komen er wel! Hou moed en ik duim heel hard dat het ook jullie nog eens gegund is!!!
Waarom doet elke zwangere erbij zo'n pijn? Waarom zij wel en wij niet? Maar ik moet toch blij zijn met kabouterkindje? Dat ben ik ook, uit het diepst van mijn hart. Mijn/ons kind, is mijn alles. Ik leef voor ons kindje. Maar toch.... Sorry spui al mijn gevoel in een keer. Maar je leest zoveel over mk-en, zoveel over de mmm. Maar zo weinig over de mk-en en mmm.
Hadden mijn woorden kunnen zijn... En vooral in deze tijd, in de zomer zie je het nog duidelijker, overal om je heen al die zwangeren. Vriendinnen, familie, overal zwangeren en zelf lukt het niet... En tuurlijk ben je blij, ben je intens gelukkig met je kleine boef. Maar het verlangen, het verdriet, het gemis en de wens blijft... Ik hoop echt dat het ons ook gaat lukken!!! (Mag ik vragen wat je leeftijd is?)