Opgeven of doorzetten?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door danip, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hier is de bv pas na 2maanden goed gelukt.
    kraamzorg heeft het geprobeerd en na de bevalling is het geprobeerd maar niet gelukt.
    Hij heeft eerst kv gehad en ik ben gaan kolven toen kreeg hij op een gegeven moment alleen nog bv gekolfd.
    Eerst fingerfeeding en daarna flesje, ik schaamde me zo dat de bv niet lukte.

Na 2maanden is het toch gelukt en hapte hij aan.
    Mijn gouden tip: je kindje bij je in bed laten slapen.
    Toen het rustiger werd qua visite ben ik s`avonds op tijd naar bed gegaan met Seth.Na een paar dagen hapte hij ineens.En sinds die tijd heb ik niet meer hoeven kolven.
    Ze zeggen dat een baby niet bij je in bed mag, maar ik denk dat daardoor de bv eindelijk goed gelukt is.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek heropend.

3. danip

danip Niet meer actief

Hey dames,

Ik wilde jullie even laten weten dat het gelukt is! Ik ben blijven kolven en heb haar dat telkens gegeven. Zo nu en dan heb ik geprobeerd aan te leggen, maar het lukte echt niet meer. Tot afgelopen woensdag, toen zat ik met haar in bad, en ineens hapte ze zelf aan en dronk! Sindsdien gaat het goed! Het was alsof ze even weer moest weten dat daar melk uit kwam, en hoe dat moest. Ik ben echt superblij dat het nu toch nog gelukt is! (nou ja ik ga er nu van uit dat het goed blijft gaan)

Ook voor andere vrouwen die een vergelijkbaar probleem hebben wil ik dus graag zeggen geef niet op! Het kan dus blijkbaar ook na zo'n tijd nog goed komen! :)

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.814
    19.106
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    #24 tupp, 1 sep 2012
    Laatst bewerkt: 1 sep 2012
    Wow, wat goed! Je zat wel te kijken zeker toen ze ineens aanhapte, haha. (Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen, maar ik heb hormonen voor twee dus daar zal het wel aan liggen. ;))

Gefeliciteerd hoor! Echt super. Ik hoop dat je nog lang van een rustige borstvoedingsperiode mag genieten.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Super zeg!!

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat een heerlijk bericht! Super!

7. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wat fijn! Ik herken het moment, bij Hidde was het ook "opeens" raak. Genieten nu, en als je een kleine terugval krijgt, gewoon doorzetten!

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Joepie zeg, daar word ik nou helemaal vrolijk van!

9. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Super Danip!!! Respect hoor meid! Geniet er lekker van :)

10. danip

danip Niet meer actief

Bedankt allemaal! (haha tupp ik ken die hormonen, ik ben net zo!) Ben er zelf ook ontzettend blij mee! Ik had het echt niet meer verwacht, maar ze doet het nu gewoon super! Ik hoef haar met het aanhappen helemaal niet meer te helpen, ze hapt super goed en ze drinkt ook super goed. Alsof het nooit anders is geweest. Vind het zo fijn, en ik hoop dat het vanaf nu gewoon goed blijft gaan, en ik net zo lang bv zal kunnen geven als ik had gehoopt.

Ben ik toch nog een bv mama geworden. :D

11. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Wat fijn zeg! Geniet er samen van!

Deel Deze Pagina