Hellppp corrigerende body!

Discussion in 'De lounge' started by buonanotte, Apr 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Omdat ik na het afvallen behoorlijk wat hangend vel over heb draag ik vaak corrigerend ondergoed zodat ik niet overal rollen heb hangen:)

Maar nu ben ik opzoek naar een body deze rolt namelijk niet op:)

Ik zie ze echt overal maar voornamelijk online en ik ben erg bang dat ik hem dan niet pas oid.

Waar hebben jullie hem gekocht en heb je ook de maat gekocht die je hebt en zat hij goed?

(ik heb er overigens 1 gepast bij de Hunkemoller en deze zat als gegoten maar vond hem een beetje duur:) )

2. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

Jan 23, 2014
    1,168
    1,332
    113
    Bij de v&d heb je best veel keus vond ik. Ook in verschillende prijsklassen. :)

3. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb op wehkamp ooit een hemd besteld van volgens mij marilynn ofzo? Mn eigen maat besteld en zat helemaal super!

4. buonanotte

Echt? Ben daar vorige week geweest en toen hing er echt niks in de winkel:$

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

De Hema heeft ook nog wel goede.
    Ik heb daar een body vandaan, en die blijft ( op de handwas ) ook goed strak.

6. buonanotte

Klopt alleen die verkopen ze bij de hema's hier in de buurt niet in de winkel.

7. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

Jan 23, 2014
    1,168
    1,332
    113
    Oh wat raar. Ik was in de v&d in Utrecht, die is wel heel groot. Maar dat was wel vorig jaar.

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

Gewoon thuis laten bezorgen vd Hema en als hij niet past terugbrengen in de plaatselijke winkel :(

Die van de Hema zijn iig superfijn en goede kwaliteit!

9. buonanotte

En een leuke prijs.. Toch maar de gok wagen dan en hem online bestellen.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb zelf een aantal dure body's (wel in de uitverkoop gekocht) en ik vind ze heerlijk zitten. Toch vind ik soms die drukknoopjes wat lastig, dus heb pasgeleden bij de takko een corrigerend hemd met bijpassende corrigerende slip gekocht voor (ik geloof) 15 euro. En dat werkt net zo goed, maar vind ik met naar het toilet gaat net wat fijner.

11. buonanotte

Ja dat heb ik nu dus maar dat broekje rolt naat beneden en het hemd omhoog hahaha

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt waar? Heb jij die van de Takko dan? Bij mij doet hij dat niet :) Blijft keurig op zijn plaats zitten hihi

Dan is een body toch wel een beter idee, misschien. Maar koop hem dan in de uitverkoop (ik heb voor die van mij nooit meer dan 20 euro betaald pst)

13. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Sorry ik heb geen tips maar ik las de titel heel anders :)

Ik las namelijk ; Helppppp corrigerende baby ;)

Bedacht me al allerlei rare dingen :D

14. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    Dat las ik ook :p haha!

Verder geen verstand van body's, heb ooit een body gekocht maar die vond ik zo oncomfortabel dat ik me er nooit meer aan gewaagd heb.

15. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Action! Zit heerlijk, lekker strak, en niet duur, geloof iets van 2,3 euro!

16. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    Ik heb een van spanx. Kost wel wat :) maar zit heerlijk. Dit wat ik heb is echter geen body, maar een soort hoge broek tot onder de borsten. Van erg fijn materiaal en zakt niet af.

Share This Page