Omdat ik na het afvallen behoorlijk wat hangend vel over heb draag ik vaak corrigerend ondergoed zodat ik niet overal rollen heb hangen Maar nu ben ik opzoek naar een body deze rolt namelijk niet op Ik zie ze echt overal maar voornamelijk online en ik ben erg bang dat ik hem dan niet pas oid. Waar hebben jullie hem gekocht en heb je ook de maat gekocht die je hebt en zat hij goed? (ik heb er overigens 1 gepast bij de Hunkemoller en deze zat als gegoten maar vond hem een beetje duur )
Ik heb op wehkamp ooit een hemd besteld van volgens mij marilynn ofzo? Mn eigen maat besteld en zat helemaal super!
De Hema heeft ook nog wel goede. Ik heb daar een body vandaan, en die blijft ( op de handwas ) ook goed strak.
Gewoon thuis laten bezorgen vd Hema en als hij niet past terugbrengen in de plaatselijke winkel Die van de Hema zijn iig superfijn en goede kwaliteit!
Ik heb zelf een aantal dure body's (wel in de uitverkoop gekocht) en ik vind ze heerlijk zitten. Toch vind ik soms die drukknoopjes wat lastig, dus heb pasgeleden bij de takko een corrigerend hemd met bijpassende corrigerende slip gekocht voor (ik geloof) 15 euro. En dat werkt net zo goed, maar vind ik met naar het toilet gaat net wat fijner.
Echt waar? Heb jij die van de Takko dan? Bij mij doet hij dat niet Blijft keurig op zijn plaats zitten hihi Dan is een body toch wel een beter idee, misschien. Maar koop hem dan in de uitverkoop (ik heb voor die van mij nooit meer dan 20 euro betaald pst)
Sorry ik heb geen tips maar ik las de titel heel anders Ik las namelijk ; Helppppp corrigerende baby Bedacht me al allerlei rare dingen
Dat las ik ook haha! Verder geen verstand van body's, heb ooit een body gekocht maar die vond ik zo oncomfortabel dat ik me er nooit meer aan gewaagd heb.
Ik heb een van spanx. Kost wel wat maar zit heerlijk. Dit wat ik heb is echter geen body, maar een soort hoge broek tot onder de borsten. Van erg fijn materiaal en zakt niet af.