Hoi mijn dochter is 2.5 jaar en heeft opgevouwen oorschelp sinds geboorte. Kan dit nog gecorrigeerd worden? Heeft iemand dit ook. Heb ook foto voor de duidelijkheid. Het is een oude foto hier zie je heel duidelijk
Dat zou denk ik best kunnen al zou ik dat aan haar zelf overlaten of ze dat wil. Wij (onze 3 kinderen en ikzelf) hebben dit ook ongeveer maar nog nooit overwogen.
Geloof dat t wel kan met een soort spalk maar dan meer de tape versie. Weet alleen niet of dat nu nog kan. Zou het zelf hiervoor niet doen, al kan ik me als je het totaalaanzicht zou zien best indenken dat het dan anders overkomt en daardoor de reden beter zichtbaar is. Zoontje heeft twee bijoortjes, dermate grootte dat vermoedelijk als hij groot is t nauwelijks opvalt. Het stoort niet in t zicht en is functioneel geen beperking dus we laten het zitten.
Ik zou bij t zien van dit oortje niet bedenken dat daar iets mis mee is. Ik zie gewoon een normaal oortje, die zien er nou eenmaal bij iedereen net wat anders uit. Heeft ze er last van dan, dat je er iets aan wil doen?
Wat een snoezig oortje! zonde om iets unieks te laten aanpassen. T is maar iets kleins immers. Ik zie een gewoon oortje hoor Bij mijn man was zn oor echt dubbelgevouwen, kijk dat is niet handig. Hebben ze met tape gered.
Waarom zou je dat willen corrigeren? Hier zit het in de familie. Ik heb het zelf niet maar mijn zus bijv wel. Nooit over nagedacht dat het iets was wat men evt zou willen corrigeren.