2e miskraam, weet niet zo goed hoe ik me voel

Discussie in 'Miskraam' gestart door Safoura, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Vanochtend is het vruchtje er geheel pijnloos en helemaal intact uitgekomen. Ik begon maandag met bloeden en dat is daarna meteen gestopt. Ik verloor af en toe nog een beetje bruin bij t vegen dus ik had weer hoop. Om vervolgens geheel onverwachts het vruchtje alsnog te verliezen.
    De onzekerheid is weg en heb nu weer rust in mn hoofd. Maar het gevoel dat je lichaam je in de steek laat is zo aanwezig. En maar bedenkem waar het aan kan liggen.
    De vorige keer was er helemaal geen vruchtje en dan komt de optimistische ik naar boven en denk nou nu wel in ieder geval.

Hoe hebben jullie t gedaan na een tweede miskraam? Jezelf rust gegeven of meteen er weer voor gaan?
    Ik weet het allemaal niet meer zo goed.

2. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Jeetje meid wat verdrietig...:( Ik herken het gevoel heel erg dat je lichaam je in de steek laat. Ik heb 1 mk gehad bij 10 wk en daarna 2x een foute innesteling.

Sterkte xxx

3. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Jeetje meid, weet zo hoe je je voelt, hier eerste x ook lege vruchtzak en tweede x kwamen we erachter bij de echo..
    Wij hebben niet gewacht, en ik was 4 maanden na de tweede miskraam weer zwanger, em daar is een gezond kindje uit gekomen!! Drie keer scheepsrecht ging dus voor ons wel op. Je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt, als jij/jullie even willen wachten noet je dat doen! Niemand kan dat voor jullie beslissen!!
    Wil je heel veel sterkte wensen!!

4. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig om te lezen dat het misgegaan is! Ik heb geen ervaring met een miskraam, maar wilde je heel veel sterkte wensen!

5. Barbara 1982

4 okt 2014
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig! Ik heb ook 2 miskramen gehad en daarna bewust even pauze genomen. Even weer proberen te genieten van dingen en de boel in mijn hoofd op een rijtje te zetten. Na ongeveer 6 maanden lekker op vakantie geweest en weer begonnen. Nu al bijna 21 weken zwanger. Geef niet op! liefs

6. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Ik heb dit nu ook... Na de eerste hebben we even gewacht voor de weer verder gingen. Maar nu deze tweede keer wil ik nu zo snel mogelijk door als deze achter de rug is. Er zou eerst 2,5 jaar verschil tussen onze eerste en tweede kind zitten, toen 3 jaar en nu natuurlijk sowieso nog meer, dus bij mij speelt tijd nu wel een rol. Want ik had altijd een kleiner leeftijdsverschil voor ogen. Maar het ligt er dus helemaal aan wat je situatie is. Sterkte en kijk gewoon wat 'goed' voelt.

7. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meisje wat ongelooflijk verdrietig!!!
    Ik ben meteen door gegaan maar er bleken dingen aan de hand waardoor ik (wat latere) moskramen kreeg...
    Eer ze daar achter waren, en behandeld was en toen weer zwanger was ik 18 maanden verder...
    Maar 3x was hier wel scheepsrecht!
    Sterkte

8. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Hoi. Heel verdrietig dat je dit moet meemaken :(
    Ik wens je veel sterkte toe. Ik denk dat het belangrijkste bij de volgende stap is, waar jij je goed bij voelt.

Als jij graag even pauze wilt nemen, dan doe je dat. Maar wil je er gewoon weer voor gaan dan is daar toch ook niets mis mee!

Ik zelf heb 3 miskramen achter elkaar aan gehad in 4 maanden tijd. De laatste miskraam was voor mij het heftigst en ik heb toen gekozen voor een half jaar pauze. In dat half jaar heb ik mijzelf uit een diep dal moeten trekken en het vertrouwen in mijn lichaam weer terug moeten krijgen.

Nu ben ik inmiddels bijna 16 weken zwanger en alles gaat goed! Heb vooral in het eerste trimester bijna wekelijks een echo gehad om het vertrouwen terug te krijgen. Dit kun jij ook voorstellen/vragen als je het weer gaat proberen. Het heeft mij geestelijk goed geholpen en ik heb nu echt vertrouwen dat het goed komt.

Ik weet zeker dat het bij jou ook goed gaat komen, maar je moet eerst de kracht vinden om door te gaan.

Nogmaals veel sterkte! xx

Deel Deze Pagina