cryo s uit eerste icsi

Discussion in 'MMM clubs' started by Clara14, Apr 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Ik weet niet of dit onderwerp al bestaat maar ben benieuwd of er hier meer zijn.

Even kort me verhaal

Na heel veel jaren ongewenst kinderloos te zijn geweest hebben we in 2014 ervoor gekozen om voor donor icsi te gaan.

Januari voor het eerst op gesprek in maart de punctie 25 eicellen, daarvan het ik er 12 van weg gegeven en de rest is voor ons zelf. Daar waren er 5 van bevrucht.

1e cryo mislukt 2e loopt hier rond prachtige meid van 2.

Nu hopen we in Mei de cryo s weer te gaan gebruiken, die dus al 3 jaar in de vriezer zitten.

Nu mijn vraag zijn er meer meiden die nog cryos hebben van hun eerste ronde ?

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ja wij hadden nog 1 cryo uit onze 1e icsi in 2012 daarvan hadden we 2 embryos 1 is nu prachtige meid van 4 en de andere is toen ingevroren en afgelopen februari teruggeplaatst en helaas niet blijven zitten. Nu weer nieuwe icsi gedaan en gisteren punctie gehad van 24 eicellen morgen horen we hoeveel er bevrucht zijn en ingevroren want ik mag geen verse tp nu.

Mag ik vragen waarom heb je er 12 weggegeven?

3. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Hoi Juffie,

O wat spannend goeie oogst.
    Wij hebben toen wederkerigheid gedaan. Ik heb eicellen weg gegeven en daar hebben we zaadjes(bouwsteentjes) voor terug gehad.
    Mijn man heeft azoospermie.
    Ik wist toen hoe zwaar het leven voor ons was zonder kinderen omdat wij heel graag een gezinnetje wilde. Toen ik voor die keuze kwam te staan om eicellen te doneren, zei ik ja gun elke vrouw een kindje en als ik daar aan bij kan dragen doe ik dat.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Mijn man heeft inderdaad ook azoospermie maar wij zitten in dusseldorf. Gelukkig is daar in 2012 met micro tese zaad gevonden en daaruit is onze dochter ontstaan de rest is ingevroren en wordt nu weer gebruikt

5. Clara14

Clara14 Niet meer actief

O dat is mooi, dat ze er zaad hebben gevonden, wij hebben dat niet gedaan, wilde mijn man niet omdat hij niet nog een keer wilde horen dat er niks te zien was.
    Hebben ze veel gevonden in 2012?

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ja ze hebben heel veel gevonden toen terwijl er bij de onderzoek nooit geen enkele zaadcel is gevonden nooit. Mijn man heeft een Veel te hoog fsh. Bij de micro tese is veel gevonden en er zaten nu nog 8 rietjes in de vriezer

7. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Dat is nog veel in de vriezer !!
    Mijn man heeft 12 jaar geleden 3 x over een sperma test gedaan. Daar werd 0,0 zaad gevonden.
    Toen hebben ze echo gemaakt van zn testikkels maar toen die de broek liet zakken. Zei de uroloog dood leuk o ik zie het dat is allemaal veelste klein. Dat sloeg in als een bom, dus voor hem geen onderzoeken meer op dat gebied

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Dat is hier precies hetzelfde ook 0.0 zaadcellen gevonden in 4 onderzoeken, fsh waarde veel te hoog en daaronder ook beide veel te klein ontwikkeld.
    Maar toch met de micro tese dus heel veel goede zaadcellen gevonden.
    Wij wilde zeker zijn dat er wel of niets iets was voordat we verder zouden gaan kijken naar donor.

9. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Oke dat is wel fijn,
    Mijn man wilde dat absoluut niet dus hebben wij voor donor gekozen.
    Prachtige dochter mogen krijgen, en absoluut geen spijt van onze keuze.

Toen wij die onderzoeken hadden gedaan hebben ze het daar ook niet over gehad, weet niet of het toen al bestond, toen begonnen ze gelijk over donorzaad, maar toen moesten we daar niet aan denken.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Je moet altijd doen wat goed voelt.
    In Nijmegen begonnen ze toen ook al heel snel over donor maar daar waren wij nog niet klaar voor. We zijn daarom naar dusseldorf gegaan en hebben daar met succes een micro tese laten.
    Ik zou nooit meer terug naar een Nederlands ziekenhuis willen.

11. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Wij zijn in Elsendorp in behandeling.
    Heeft jou man ook geen baardgroei enz.
    Ik weet verder niet de waardes van zn bloed, was toender tijd in ieder geval niet goed

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Mijn man heeft wel gewoon baardgroei en alles hij heeft geen klinefelter syndroom dat is uitgesloten middels onderzoek.

13. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Oke ga ff google wat dat klinefelter syndroom is heb ik nog nooit van gehoord. Mijn man heeft geen baard en snor en borsthaar. Wel borstvorming dus toen hadden ze het over teveel vrouwelijke hormonen ofzo. Bedankt voor je reactie

14. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Heb het ff gekeken maar dan vrees ik dat mijn man dat wel heeft

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ze dachten bij mijn man ook aan klinefelter maar dat is onderzocht en hij bleek het niet te hebben daarom was er kans dat er bij de tese zaadcellen zouden zitten en dat klopte.
    Als Je klinefelter hebt dan ben je helaas echt onvruchtbaar inderdaad.....
    Gelukkig hebben jullie toch een prachtige dochter.

Share This Page