hoi dames, ik kwam iets raars tegen op wikipedia... ik ga gewoon effe t stukje tekst hier plakken... wist iemand dit??? Het aantal beweeglijke zaadcellen blijkt ook invloed te hebben op de kans op succes. Bij minder dan 1 miljoen opgewerkte zaadcellen (dit is het aantal goed mobiele zaadcellen dat overblijft na opwerking) is de kans op succes het laagst (5.8%), oplopend naar 18,6% bij 5-10 miljoen opgewerkte zaadcellen. Vreemd genoeg neemt de kans weer wat af als er meer dan 10 miljoen opgewerkte zaadcellen zijn. ik dacht namelijk, hoe meer hoe beter?????
Hoi Babybelle, Nou van dit soort dingen wordt je dus niet wijzer he. Zou toch gek zijn dat je er teveel hebt? Ik geloof er niet in ........... maar ja wij zijn geen dokter ........ dus wie weet klopt het wel hoor .....
Hoi Dames, Bij de eerste IUI: 29 miljoen en bij de tweede IUI: 0,7 miljoen. Mijn hubbie was de week voor de 2de IUI ziek geweest Dat is ook van invloed op de hoeveelheid zaad. Maar ik heb nu ook het idee, dat het niet gelukt is. Baal er wel van. In ieder geval, iedereen veel succes!
ellen76, is de iui bij jullie toch doorgegaan met 0,7 miljoen, ik lees overal dat t minstens 1 miljoen moet zijn?? en bij ons int ziekenhuis beginnen ze pas met 2 miljoen. nou bekijk t zo, je hebt er uiteindelijk maar eentje nodig dus wie weet. succes! ingeping, ja ik vond t ook echt raar, ging verder googlen om te kijken of ik er missch ergens anders ook info over vond, maar niks gevonden dus ja .. t zou best kunnen dat t stierenpoep is
Hi Babybelle, Ja, het is dus wel doorgegaan. Gelukkig maar, anders had ik voor niets al die hormonen gespoten. En inderdaad het gaat er om 1, maar ja hoe meer je er hebt, hoe groter de kans. Gewoon een kwestie van wachten, wachten en wachten. Over een weekje hoop ik meer te weten. Mijn hubbie is in ieder geval ook gestart met multivitamine (voor het geval we nu niet slagen)...tja, alle beetjes die kunnen helpen grijpen we natuurlijk aan In ieder geval bedankt.