hallo Ben nu 12 dagen overtijd en nog steeds niks, ik wou eigenlijk morgen naar de dokter gaan omdat de testen neagtief aan geven maar ik me wel zwanger voel, heb gevoelige tepels, moeheid heel erg, rigpijn, en al 2 weken een soort ongi pijn?, en misselijk af en toe. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, naar de dokter gaan of morgen nog 1 test doen, (heb zaterdag getest).. wat zouden jullie doen en zo ja testen welke test is het beste? gr
Ben je nu op dag 52 van je cyclus? Als ik jou was zou ik eerst zelf nog een testje doen. Ik weet niet hoe jouw HA is, maar de meeste sturen je de eerste toch weer naar huis om zelf nog 1 test te doen een weekje later.
nee op 47,, mijn huisarts is echt super! hij neemt nooit risicos enzo!... ga morgen tets kopen en die dinsdag ochtendals ik nog niet ongi ben doen en als die neagtief zegt ga ik woensdag naar de dokter maar welke test kan ik mrogen het beste halen?
ok dan morgen nog 1 testje kopen en dan DUIMEN voor 2 streepjes en anders naar de HA. Ben gewoon bang dat ik mischien wel zwanger ben maar de testen negatef zeggen! tnx x
Maar ben je aan het ontpillen? Want heel veel vrouwen denken vaak dat ze zwanger zijn, maar helaas is het vaak niet zo.... Die symptonen kunnen door heel veel andere dingen komen.. Hormonen, ontpillen, etc. Misschien ben je wel zwanger, maar als je 14 dagen overtijd bent.................. zou je toch onderhand positief moeten testen? liefs, Assi
ik ben sinds september gestopt met de pil, en wat jij zegt is onzin! sommige vrouwens testen nooit positef omdat ze te weinig hcg in hun lichaam hebben dus alleen via een bloedtest kunnen ze het zien. En daarbij zijn er ook veel vrouwen die pas na een langer tijd positief testen... mischien ben ik nog aan het ontippelen, maar ben vrij regelmatig ongesteld. doe morgen een test en anders ga ik even langs de HA x
Tamara, ik bedoelde het niet rot, hoor. Maar wat je hier vaak tegenkomt is toch WISHFUL THINKING... Toch ervan overtuigd zijn zwanger te zijn ondanks de negatieve testen en zo lang al overtijd. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar daar moet je je niet teveel aan vasthouden. Ik heb vandaag ook negatief getest (vandaag begint mijn stopweek). Ook al kan ik misschien te vroeg getest hebben...Toch ga ik er gewoon vanuit dat het negatief is! (hoop ik dan want een baby komt nu echt verkeerd) Maar ik snap het wel... Het vrouwelijk lichaam is zo complex... Al die hormonen etc. Soms hebben we echt klachten (ik nu ook, hoor!) maar het kan ook ergens anders aan te wijten zijn.
Maar ik zou gewoon je HA bellen! Hoop dat je een goed HA hebt.. Die van mij stuurde me gewoon naar huis...en wist het zelf ook niet waardoor ik NOG MEER verward raakte Succes en ik hoop echtttttt dat je zwanger bent (2 weken overtijd is wel lang, ja)