misselijk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

vanochtend om 7 uur heeft mijn kleintje de fles op. ze was toen erg slaperig en is zonder boertje al snel weer in slaap gevallen. na een uurtje begon ze erg met haar hoofdje te draaien. er zat haar iets dwars dat kon je goed zien. nadat ik haar speentje wilde geven om haar wat te troosten kwam er een grote golf uit. daarna was ze nog wat onrustig maar heb het idee dat het nu wel weer gaat. wat kan het geweest zijn? het niet laten van een bhoertje? (maar dat is wel vaker) ook heb ik toevallig vanochtend het flesje toen ik het gemaakt had na 10 minuten nog even oopgewarmt. het was klaar maar ik moest zelf even naar het toilet en heb het daarna nog een minuutje terug gedaan in de flessenwarmer. maar daar kan het toch niet aan liggen lijkt mij. heeft hooguit 10 jkinuten gestaan. dus gewooon toeval of is er wat anders misschien? ze heeft geen koorts

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Lijkt me gewoon toeval idd. Het kan zijn dat het gewoon nog wat zat te wringen. Niet boeren kan daar mee te maken hebben natuurlijk, maar ja.... als ze dat niet doet, wat doe je eraan he.

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja niks ze valt weleens gewoon halver de fles in slaap, is dan zo slap aals een vaatdoek en dan krijg ik er echt geen boertje uit :( ze is ook gewoon rustig verder. niet huilerig. vond het wel zielig... heel dat gezichje en dr oogjes onder die vieze zure melk. bah.

4. tjoebie

tjoebie Actief lid

1 jan 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    Meestal geeft mijn dochtertje altijd een golfje terug van de bv. Soms ook niet en dan kan ze even slapen in haar bedje om vervolgens van een golf wakker te worden. En daarna moeten ze natuurlijk weer even bijkomen he.

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    de arme schat.

martijn had het van de week ook, toen had hij zelfs wél een grote boer gelaten.
    ik pakte hem na zijn slaapje uit bed en kwam een hele grote golf uit ik schrok me rot! was al lang niet meer gebeurd (voorheen spuugde hij heel veel). dus heb hem toen maar eerst even snel in bad gedaan voor dat hij z'n flesje kreeg.
    hopelijk was het eenmalig.

Deel Deze Pagina