Hoe valt deze positie broek ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beccie, 8 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccie

beccie Niet meer actief

Hallo.

ik zat even op de site van hema te kijken,
    daar staat 1 zwangerschaps jeans op.
    weet iemand hoe die broek ongeveer valt ?
    dames zwangerschapsjeans - HEMA

ik heb meestal maat 38 van broeken. maar op de site staan de maten s,m,l of xl
    heeft iemand deze broek toevallig ? valt die ruim of klein.
    ik ben wel vrij lang en slank,

de hema bij ons in de buurt heeft geen positie kleding dus ik kan niet even kijken hoe ze vallen.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb er geen van de hema maar ik heb wel 2 jeanspositiebroeken, ze zitten heerlijk

ik hoop dat iemand je kan helpen met de maat, als je normaal maat 38 hebt moet je ook maat 38 in positiebroek kopen maar ik weet niet of de s of m vergelijkbaar zijn met maat 38

3. beccie

beccie Niet meer actief

dat weet ik dus ook niet.
    ik heb nu 1 goeie positie broek van prenatal in maat 38 die zit wel perfect. maar heb geen idee welke maat van de hema ik dan moet

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Als ik je een tips mag geven zou ik voor een broek van mama licious kijken die zitten super lekker.. En zijn ook niet super duur.. Ik had verschillende maar dat waren echt de lekkerste de broek van HEMA heb ik ook gepast maar ik vond hem klein vallen.. Heb normaal 40-42 maar xl paste niet..

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Mijn ervaring is juist dat Hema ruim valt... Haha! Sorry :D Heb je nog niks aan dus.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

kan je die broek niet terugsturen en omruilen voor het geval hij niet past?l

ik zou gokken op maat s als ik u was

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik had 2 broeken van de h en m maat42 en vond ik klein uitvallen, heb ze ook niet lang gehad. Nu heb ik wen maat 44 van de h en m maar moet hem nog aandoen ligt nog in de kast heb ik eigenlijk voor kerst gekocht. Afgelopen donderdag een broek bij de miss etam besteld maat 46 denk voor de laatstw weken maar van boven zit die goed alleen de benen veel en veel te wijd. Soms snap je die maten niet.

Succes ermee!!

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    maat 38 is officieel een maatje M, echter heb ik zelf heb maat 36 en de S van de hema broek was veelste groot, dus denk dat jij goed zit met een S-je...

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Die van de hema ken ik niet, ik heb onlangs 1 bij miss etam gekocht en die zit erg goed.
    Heb maat 36 en die dus ook aangepast.
    De broek zit overal prima.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Die ervaring heb ik ook. Ik xou zelf een S en een M bestellen en dan gewoon een terugsturen.

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik heb een zwarte jeans vd hema gekregen van een vriendin, maar ik vind het geen fijne broek.
    is maat m heb zelf normaal 38/40 en is iets ruim, maar denk dat s me te klein zou zijn.
    ik vind vooral het model niet mooi. is helemaal recht je kan er weinig mee vind ik. hij is te wijd onderaan om in een laars te dragen als skinny en te smal om over een laars te dragen. zelfs voor op een lage schoen of sneaker vind ik em niet mooi vallen.

zelf heb ik een skinny vd prenatal en eentje van de h&m en een bootcut vd h&m..zitten echt lekker vind die vd h&m het fijnste zitten eerlijk gezegt en gewoon in mijn eigen maat allemaal

12. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ik zou voor een S gaan als ik jou was, ik heb een M van de Hema en die zit me goed ik was behoorlijk aangekomen voor ik zwanger werd en had met normale broeken 42/44 :-0 M zat knus maar paste wel. S zal dus misschien nog wel ruim zijn voor jou!

Deel Deze Pagina