Hallo dames. Vanaf afgelopen vrijdag heb ik heel af en toe lichte plopjes in mn onderbuij. Zal dat mn kleine zijn? Eerste zwangerschap dus ben benieuwd of het nu dan toch eindelijk bij bijna ongeveer 24 weken dat het de kleine man is
Plopjes ja! Ik vond het ook wat voelen als darm gasjes die dan door je buik gaan. Heel bijzonder, heel mooi! Geniet!
Ja zo iets ja.. het is nu echt onderin in mn buik en heel af en toe nog maar dus twijfelde! Hihi... maar ben benieuwd wanneer ik het steeds vaker ga voelen. Is namelijk zn speciaal gevoel
Bijzonder he? Ik denk dat als je het eenmaal gevoeld hebt je het wel vaker gaat voelen. Kindje wordt steeds sterker. Weet je aan welke kant je placenta ligt?
Ja dat kan zeker zo zijn! Bij mij voelde het alsof er van alles gaande was onderin mn buik. Had nog niet het besef dat het de baby was die ik voelde. Maar sindsdien (17 weken) voel ik het elke dag. En met de week worden de bewegingen krachtiger. Het zijn inmiddels echt schopjes die ik voel. En dat terwijl ik de placenta aan de voorkant heb. Het is idd een speciaal en bijzonder gevoel. Geniet er van!
Pfff... en dan heb je gister en vandaag het gevoel niet gehad dat is dan weer vervelend, nu ik rustig zit ook niet.. maar weer rustig afwachten wanneer wel! maakt je ook weer beetje zenuwachtig haha. Maar vrijdag weer een echo kan daar echt niet op wachten.. blijf zo onzeker. En is eigenlijk echt jammer.
Het begon bij mji als kleine plopjes en tikjes onderin en op een gegeven moment bleef het terug komen en werd het ook steeds duidelijker.
Vandaag wel weer ff het idee gehad dat het missfhien wel weer een plopje was. Nog 2 dagen en dan weer een echo!! Kan niet wachten
Ik las toevallig ergens dat er (vooral in het begin als je het voelt) er wel eens een paar daagjes tussen zitten dat je dat gevoel niet hebt! Dat komt straks echt meer!! Wat bijzonder lijkt me dat.