hallo, Hier een nog wat onzekere zwangere. Is een drukkend gevoel normaal als je 6 weken zwanger bent en hoe voel je een blaasonsteking. Verder heb ik gisteren 4 kleine bolletjes mozzarella gegeten kan dat kwaad? Verder zat er in de lasagna die ik gegeten heb ook een beetje mozzarella en ricotta kaas, maar dat was wel gesmolten allemaal (oven) Ik hoop dat het neit heel erg is. Je hoort ook zoveel andere verhalen. Ik heb niet op de verpakking kunnen kijken. Wat kan er gebeuren als ik het niet had mogen eten? Pfff krijkg het helemaal warm. Ik hoop dat u me gerust kunt stellen. Oh ja, de mozzarelle kwam gewoon uit de supermarkt. Groetjes, Lotte
Hoi Lotte, niet druk maken om de Mozzarella! Als het uit de supermarkt komt kan het echt geen kwaad, want dan is het gepasteuriseerd. En als je het ook nog hebt verwarmd, hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Lekker blijven eten dus. Het drukkende gevoel dat je beschrijft kan komen door de groei van je baarmoeder. Alles begint langzaam een andere plek te krijgen en dat kun je zo nu en dan voelen. Soms is het een stekende pijn en soms zeurend of wat jij beschrijft drukkend. Een blaasontsteking kan inderdaad ook een drukkend gevoel geven, dus morgen even je urine naar de huisarts brengen is wel een goed idee voor de zekerheid. Verder hoef je in de zwangerschap bij een blaasontsteking geen pijnlijk gevoel bij het plassen te hebben, maar je kunt er bijvoorbeeld harde buiken van krijgen. Houd het daarom altijd goed in de gaten voor jezelf, vooral als je er geregeld last van hebt. Groetjes Brigitte
Dank je wel brigitte, Je hebt me echt weer rustig gemaakt. Ik breng morgen even de urine naar de huisarts toe. Dan weten we het weer even zeker. Fijn dat je al onze vragen wilt beantwoorden! Groetjes, Lotte