Heb sinds 1,5 week erge druk onder in mn buik en rug (gevoel dat je ongesteld moet worden) Ook is me nu al 2 keer gevraagd of ik zwanger ben heb een opgezette buik en mn tepels jeuken als een gek Ik herken het gevoel wel van mn vorige zwangerschp maar weet dus niet meer of dit ook al zo snel was Moet donderdag ongesteld worden ga er ook wel vanuit maar mn klachten zeggen anders
hoi Danjo, Nou dat word spannend dan donderdag, Doe niet gelijk donderdag een test maar wacht eerst een paar dagen of de menstruatie echt niet op gang komt (als het donderdag nog niet is gekomen) en doe dan een test. Succes, imke
was inderdaad van plan om het vrijdag pas te doen als het er nog niet is Maar het rare is mn eerste zwangerchap heeft mn oma me vertelt dat ik zwanger was deed een test en dag later en jah was zwanger helaas mis gegaan na 9,5 Maar nu was ik er vorige week en zei ze het weer beetje raar want als het zo is dan zou het echt net zijn (waarschijnlijk het vruchtje nog niet eens terug in de baarmoeder) Bij mn zus heeft ze ook alle 4 de zwangerschappen juist gehad voor zei het wist