SoA

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mompelientje, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb een SoA test gedaan in Amsterdam. Ik ben blij. Ik heb maar 5 sexpartners gehad in m'n hele leven. En 1 keer sex gehad met een jongen waarvan de condoom was gescheurd en ik vertrouwde hem niet zo (hij is een rocker). Maar toch geeft het veel onzekerheden in je leven. Ik wilde zeker weten dat ik geen chlamydia heb (vanwege ik heb een kinderwens), want je kan onvruchtbaar van worden.

Ik ben benieuwd of jullie testen?

Liefs, Josje

2. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

he mompelientje

heeft je vriend zich ook laten testen;)

mijn man en ik hebben ons laten testen toen we elkaar net kende en van de condooms af wilden :D

we hebben beiden niet zoveel sex partners gehad, maar toch er hoeft er maar 1 tussen te zitten ;)

3. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hey spinnekop, mijn heeft zich ook laten testen, ook noppes. :)

Ik heb deze topic gemaakt, omdat sommige mensen niet weten waarom niet ze niet zwanger worden worden. En dan ga je realiseren. Zoals ik. Ik word paniekerig en onzeker als het om SoA's gaat. Maar gelukkig is de test negatief voor alle SoA.

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nee,

Mijn vriend is de enige bedpartner die ik heb.:D

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Ben niet zo thuis in de SOA's enzo maar wilde wel ff op het dikgedrukte stukje reageren... Moest ontzettend hard lachen. Iemand is niet zo te vertrouwens omdat hij rocker is.

Whoehahahaha

Wat een vooroordeel.

Groetjes,

Vriendin van een 'famous' rocker :p

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    en ik moet weer lachen van jou stukje..... en moest gelijk denken aan de flinstones...
    "bed-rocker"......

TS
    Testen... hier hebben ze van de gemeente zo'n test laten rondsturen... op chlamydia... heb ik toen wel aan meegedaan...
    heb mezelf en vriend (nu man) nooit laten testen, bleek namelijk na 5 weken zwanger.... maarja ben sindsdien zowat elk jaar getest... :)
    (zie banner)

7. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hij heeft meer dan 60 sexpartners in zijn leven gehad, dus tuurlijk maakte ik me zorgen. Tja, rockers doen sex, drugs en rock and roll he? :D

8. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Goed om te horen :) Je hoeft je verders geen zorgen te maken. Geniet van je zwangerschap meid, ik wou dat ik in je schoenen stond.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij hebben ons allebei niet laten testen. we waren voor elkaar de eerste...

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wij hebben ons ook niet laten testen. Man en ik hebben beide nog nooit met een ander het bed gedeeld, dus leek me vrij nutteloos :)

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier bij de verloskunde als je zwanger bent testen ze dat automatisch chlamydia en hiv via je bloedtest die je moet doen.

12. Polletjepiek

Hier is dat ook standaard bij het 1e bloedonderzoek. Heb me er nooit druk m gemaakt, we waren elkaars 1e partners.

13. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oeps, hier een rockster en vriend is rocker... Gaat het dan dubbelop???? :D

Hier werd een test trouwens standaard gedaan vlak voor ik voor het eerst naar de vk ging.

Liefs

14. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik kreeg 6 weken na mijn bevalling te horen dat ik een herpes-virus meedroeg..

Dat is erg gevaarlijk voor een baby tijdens de bevalling.

Scheen één of andere ex van mijn vriend dat te hebben en Eric besmette mij weer. Lekker dan. Kom er nooit meer vanaf.
    Het is net als een koortslip.. bij verlaagde weerstand of hormonen dan speelt het op.

Dus laat je altijd goed testen, want ik had het ook nooit verwacht en mijn soa-test was negatief.. maar was even vergeten dat ik er niet alleen voor stond haha

15. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Die ex was overigens niet te vertrouwen ook.. ze was een rus haha. Nog erger dan een rocker :p

16. zwendel

zwendel Niet meer actief

hier allebei niet laten testen. wel bij de 1e bloedtest bij de vk alles getest en nooit een besmetting gehad. dus daar houden we het dan maar op. mijn vriend en ik zijn ook al 3 jaar samen en ik denk maar zo, als hij wel een soa zou hebben dan moet ik hem ondertussen ook hebben of hebben gehad en dat bleek niet uit de bloedtesten.

17. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hier niet op voorhand laten testen, als je zwanger bent krijg je altijd een bloedtest op van alles en nog wat, daar vertrouw ik dan maar op.

18. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    En jij weet 100% zeker dat jij ook de enige bedpartner bent voor je vriend?

19. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Je kan zelfs herpes krijgen he als een jongen koortslip heeft en je oraal bevredigd.

Wisten jullie dat?

20. Polletjepiek

Ja, al 14 jaar

Deel Deze Pagina