minder leven voelen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by rebbel, Apr 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi!

ik voel sinds een week of 2 de kleine schoppen, bij de 20 weken echo zei ze dat mijn placenta vooral achter ligt, maar ook gedeeltelijk voor!
    vorige week was onze uk zo actief dat je op een avond heel mijn buik op en neer zag gaan, nu had ik woensdag een dag dat ik het minder voelde, maar af en toe heel zacht, gister eigenlijk niet, maar ik dacht dat komt wel als ik in bed lig, is meestal zo, maar ook toen voelde ik het niet, of maar heel heel licht, ik heb me dus onwijs veel zorgen lopen maken vannacht! en niet goed geslapen, het was wel zo dat ik weer veel last van mijn darmen had en niet naar het toilet kon. vanmorgen ging dit wel en ben ik even terug op bed gaan liggen, gelukkig begon het even flink te schoppen en zag ik mijn buik weer goed bewegen! zou het kunnen zijn dat ik het niet goed voel als mijn darmen zo vol zitten om het zo maar even te zeggen? :oops: of moet ik me nu toch zorgen maken? en moet ik de kleine elke dag even veel voelen? want er staat in mijn boekje van de vk dat ik moet bellen als je minder leven voelt!

sorry voor mn lange verhaal!

groetjes rebbel

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi rebbel,

Tot 28 weken is het normaal dat je je kindje soms een paar dagen minder of soms helemaal niet voelt, als je kindje is omgedraaid en richting je rug trappeld dan merk jij daar helemaal niets van of als de kleine je placenta als boksbals gebruikt merk je daar ook niets van. Vanaf 28 weken willen we dat je je kindje elke dag een keertje voelt bewegen.

Imke

3. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    oke!
    dank je wel voor je antwoord! :D

groetjes rebbel

Share This Page