Zou t nu wel zo zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kersenvlaai1, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kersenvlaai1

Kersenvlaai1 Nieuw lid

23 apr 2014
    3
    0
    0
    Hoi hoi wie kan me helpen ? Ik ben 51 dagen her laatst ongesteld geweest. We willen graag een kindje dus dat zou mooi moeten zijn. Ik heb een test gedaan ongeveer anderhalve week geleden die was negatief :( ik ben alleen de laatste tijd heel erg misselijk en op en aan steken in me onderbuik of rug en me borsten zijn ook heel gespannen en pijnlijk ! Nou heb ik veel geleZen dat je dezen symptomen kan hebben Bij je zwangerschap. Vorig jaar had ik dit ook toen slikte ik echter de pil nog en bleek ik niet zwanger... Nu ben ik bang dat dat weer t geval is en durf ik niet weer te testen! Heeft iemand dit ook gehad? En wat waren de ervaringen ?

2. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ik denk dat de enige manier om zeker te zijn toch testen is. Het lijken mij zwangerschaps symptomen. Heb je altijd een lange cyclus? Of ben je net pas van de pil af? Dan kan het ook daar aan liggen dacht ik zo. Succes!

3. Kersenvlaai1

Kersenvlaai1 Nieuw lid

23 apr 2014
    3
    0
    0
    Ik heb altijd een cyclus ban 32 dagen en ben altijd netjes op tijd ! Ben nu ongeveer een half jaar gestopt met de pil en altijd optijd geweest en nu duurt me cyclus al 59 dagen

4. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Morgenochtend een testje wagen denk ik.. En anders even naar HA bellen? Kan ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent. Verwarrend he allemaal :(

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik zou toch echt nog een testje wagen hoor meid.

Deel Deze Pagina