eindelijk neg zw. test, wanneer menstruatie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door bunchy, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.682
    515
    113
    vandaag voor het eerst negatieve zwangerschapstest na curretage of althans nog maar heel licht... wanneer komt dan meestal je menstruatie? volgens mij na twee weken toch?
    wat is jullie ervaring?

2. Loe

Loe Niet meer actief

eh............bij mij niet. Zes weken geleden nu mijn curretage. Nog niet ongesteld.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

mijn menstruatie kwam 6 weken na de curettage.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.682
    515
    113
    wat vervelend voor je offfff ben je misschien zwanger? zo nee,maar sinds wanneer heb jij dan een negatieve zwangerschapstest???
    gynaecoloog zei dat als hcg verdwenen of heel laag is dat eierstokken dan signaal krijgen om eitje aan te maken.. dus dan zou je denken dat menstruatie binnen 2 of 4 weken volgt ofzo?

5. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb geen ei (zie kaartje) voor het eerst sinds een jaar. Ik heb sinds deze week geen positieve test meer. Daarvoor bleef hij positief. Twee en een halve week geleden is mijn hcg geprikt, die was toen 32.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mijn menstruatie kwam 31 daegn na mijn curretage , dusbest wel snel ......Ik weet alleen niet precies wanneer ik een negatieve test had ..

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik had na 2 en halve week na mijn curretag weer een negatieve test, 2 en halve week later bleek ik weer zwanger te zijn, dus 5 weken na mijn curretage, bij 12 weken, zou ik weer ongi zijn geworden

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij mij had ik de eerste nega test na 5 weken, 2 dagen later werd ik ongie...

9. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    mijn ongi kwam met 30 dagen na curratage

Deel Deze Pagina