vandaag voor het eerst negatieve zwangerschapstest na curretage of althans nog maar heel licht... wanneer komt dan meestal je menstruatie? volgens mij na twee weken toch? wat is jullie ervaring?
wat vervelend voor je offfff ben je misschien zwanger? zo nee,maar sinds wanneer heb jij dan een negatieve zwangerschapstest??? gynaecoloog zei dat als hcg verdwenen of heel laag is dat eierstokken dan signaal krijgen om eitje aan te maken.. dus dan zou je denken dat menstruatie binnen 2 of 4 weken volgt ofzo?
ik heb geen ei (zie kaartje) voor het eerst sinds een jaar. Ik heb sinds deze week geen positieve test meer. Daarvoor bleef hij positief. Twee en een halve week geleden is mijn hcg geprikt, die was toen 32.
mijn menstruatie kwam 31 daegn na mijn curretage , dusbest wel snel ......Ik weet alleen niet precies wanneer ik een negatieve test had ..
Ik had na 2 en halve week na mijn curretag weer een negatieve test, 2 en halve week later bleek ik weer zwanger te zijn, dus 5 weken na mijn curretage, bij 12 weken, zou ik weer ongi zijn geworden