Wie kan mij helpen. Afgelopen zaterdag/zondag moest in ong worden zondag avond heb ik een test (apotheek eigen merk) resultaat is niet zwanger. Nou heb ik vanaf zondagochtend al krampen in mijn buik (alle tekenen heb ik om ong te worden). Het probleem is dat ik niet ongesteld word. Begrijp mij niet verkeert ik wil heel graag een kind maar het bleek dat ik niet zwanger was dus nu begin ik mij echt wel een beetje zorgen te maken, want als ik alle kenmerken heb om ong te zijn waar blijft het bloed dan. Gelijk gaat er door mijn hooft dat ik onvruchtbaar ben (ik weet het ik ben een beetje hypochonder) omdat mijn bloed weg blijft. Groetjes Corinne
Ik had eerder ook door de "spanning" dat ik niet ongi werd en ook een nega test had. Ik probberde dan weer een test na 3 dagen, en nadat die ook nega aangaf werd ik een uurtje later ongi.... (en dit gerbeurde bij mij met veel regelmaat helaas, ben er inmiddels makkelijk in geworden) Maar als je twijflt zou ik zeggen, doe gewoon morgen nog een test en ban je dan nog steeds niet ongi en is de test ook nega, bel dan de HA. Succes ermee, veel liefs C.G
ja ik moet zeggen dat ik dat de eerste paar weken ook had. ik ben nu 18+4 weken zwanger en de eerste 4 tot 6 weken had ik echt die ongesteldheidskrampen, maar er kwam niets. de verloskundige zei toen tegen mij dat het vrij normaal was dat dit gebeurde.... succes! groetjes!
Zwangerschapssymptomen en menstruatieklachten kunnen erg op elkaar lijken, helaas. Daaruit wordt je niets wijzer. Je zal denk ik nog even moeten wachten. Misschien zat er nog te weinig HCG in je urine om de test positief te laten uitslaan, maar misschien wordt je wel gewoon ongesteld. Als je over een paar dagen à een week nóg niet ongesteld bent geworden én nog geen positieve zwangerschapstest in handen hebt gehad, zou ik contact opnemen met de huisarts. Succes meid! Hopelijk is het tóch raak!
Na zes maanden een cyclus van 26 dagen was die van mij ineens 29! Twee negatieve testen later werd ik dus gewoon toch ongesteld, bleh. Het kan gebeuren. Mijn zus heeft wel eens een hele cyclus overgeslagen (ze had niet eens sex gehad, dus zwanger was geen mogelijkheid) was volgens de huisarts heel normaal. Enige mogelijheid is afwachten (en hopen dat je stieken toch lekker zwanger bent!) Veel succes! Liefs, Marrie