Hoi meiden, ik heb ff een vraagje. Ik had echt hele gevoelige, gespanne (.)(.) maar nu sinds gisteren helemaal niet meer en ik heb veel meer buikkrampen... Kan dit iets betekenen? Heeft hier iemand ervaring mee? Ik ben zo bang... Ik ben trouwens nog geen druppel bloed verloren. Liefs Inger
Ik had ook alleen de eerste week hele pijnlijke boobs, daarna niet meer. Die ongikrampen heb ik ook volop, ook in mijn rug. Vooral als ik flink bezig ben geweest. Had de gyn al gebeld en die maakt zich geen zorgen, groeipijn zei hij. Moest maar iets rustiger aan doen. Boobs doen nog steeds geen zeer, ze groeien wel merk ik de laatste dagen en ik sta ook ineens vol aders. Dus zolang je geen bloed verliest zou ik me niet te veel zorgen maken en ja kweet het tis moeilijk
Mijn klachten namen ook af en toe af en had behoorlijk last van krampen..Waardoor ik ook ging twijfelen en een test deed toen ik 8 weken zwanger was en met resultaat licht positief terwijl me andere testen dik positief waren.. Maar ben inmiddels in me 11e week, heb 3 echo;s gehad en die zagen er keurig uit...Dus het hoeft niks te betekenen.. Probeer het wat van je af te zetten, makkelijk gezegd dan gedaan weet ik.. Maar op dit moment kan je er niks anders.. Liefs Jeanney
herkenbaar hoor. Ze zeggen bij 8 weken kan je weer wat krampjes voelen want dan zou je normaal weel ongi worden. Ik had het bij 12 weken ook! Als je lichaam alsmaar in een ritme is niet waar...gelukkig nu 9 maanden totaal niet!