zwanger maar weet eerste menstruatiedatum niet meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door visitor, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik ben onverwacht zwanger ben er natuurlijk heel blij mee , maar omdat ik er niet verwacht had dat ik zo snel zwanger zou raken (de eerste zwangerschap duurde echt een jaar) weet ik mijn eerste menstruatiedatum niet meer. --> ik heb het niet bijgehouden

Is dat een probleem of kan de gyn aan de hand van de echo het voor mij bepalen?

Veel liefs,
    Visitor

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hey

ik had precies het zelfde ik wist het ook niet meer dus ik kreeg een verwijs brief van de dokter om meteen een termijn echo te laten maken in het ziekenhuis..
    ik had het ook niet bijgehouden en mijn geheugen is al niet te best dus hahaha ..
    maar gewoon ff naar de huisarts en ff vragen

x

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ja hoor kun je gewoon aangeven bij je arts en dan wordt dmv een inwendige echo bepaald hoe ver je bent!

Succes

4. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Als je net zwanger bent zou je ook de digitale test van clearblue kunnen nemen die aangeeft wanneer je eisprong is geweest...
    Dadelijk krijg je een echo en is er nog niet veel te zien, maak je je dan misschien onnodig ongerust.

gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

Groetjes Dorianne

5. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb ook zo'n test van clearblue gebruikt, maar daar kwam bij mij op te staan 3+ dus daar heb ik vind ik zelf ook erg weinig aan.
    Is het nu 3 week of misschien wel 5 week geleden toen het bevrucht is? ik vind het geen goeie test, op de reclame lijkt het net dat je kan zien hoelang je zwanger bent, maar dat is niet zo hij gaat dus maar tot 3 week.
    Ik zou gewoon naar de dokter gaan en dan vragen voor een echo dan ben je er helemaal zeker van, ze kunnen(bijna)altijd wel wat zien.

Liefs

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik zou gewoon een afspraak maken bij de vlos dan krijg je vanzelf sneller een echo omdat je het niet weet.
    Als je ervanuit gaat dat je nog niet ver bent zal het ook niet tegenvallen denk ik;)
    Bij de zwangerschap van mn dochtertje had ik ook totaal geen idee en ben ik ervanuit gegaan dat de dag dat ik posi teste mn nod was en pas een echo laten maken 3 weken daarna.
    We bij een pretechobureau want bij de vlos die ik tot had kon je niet vroeger een afspraak maken;)
    Is normaal geen probleem hoor was gewoon n beetje n rare vent.
    CB met indicater zou ik niet te erg op vertrouwen, toen ik m deed teste bijna iedereen die in dezelfde week zat 1-2 op dat ding en ik kreeg ook 3+ maar was bij de echo vorige week toch echt precies 6w4d zoals ik al dacht.

Liefs mij

Deel Deze Pagina