Opgezette buik!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tijgertje23, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Oh oke, dacht al die is er wel heel vroeg bij, hahaha... ik duim voor je !

2. Niet meer actief

Dank je wel Bibu...
    Enne, heel terecht dat je het vraagt hoor. Ik heb soms ook dat ik dingen lees en dan naar een banner kijk en denk: ? :)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dat heb ik nu dus ook.... Erg vreemd want was vorige week ongi , wel een hele rare onig maar oke...

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    @ Astrid: idem hier! Hoe was je ongi dan?

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi Tijgertje,

Heb je al goed nieuws voor ons, ben nieuwsgierig !

Liefs, Bibu !

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik ook!

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb ook wel eens een opgeztette buik.. dan denk ik.. hm volgens mij ben ik 4 maanden zwanger.. zo voelt het dan ook echt.
    maar ja dat is vooral savonds. en idd rond mn menturatie..

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Dit heb ik precies hetzelfde rond mijn ongi en dan is de ongi geweest en weer zo plat als een plankie.

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hier nog een met een opgezwollen buik vooral me heuvel lijkt een lijn te trekken met me buik en ik heb het gevoel ongi te worden maar ja moet nog acht dagen wachten maar hopenlijk blijven de duvels nu eindelijk eens weg ik draai me duimen stuk

effe een andere vraag wanneer is de innesteling als je je ei hebt gehad 5 dagen na de ei of 4?

10. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
  11. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Nog geen nieuws ?

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden

Ik ga jullie verlaten!
    De :evil: :evil: kwam er toch aan

Maar nou is mijn vraag moet ik die overtijd dagen bij mij cyclus optellen

Liefs Tijgertje23

Want als dat zo is dan moet ik pas in maart ongi worden

13. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    In principe wel, maar misschien dat je cyclus nu weer korter is omdat er andere factoren meespelen.

Ik hoop in ieder geval dat je cyclus volgende keer weer korter is!

Succes!
    Sandra

14. Niet meer actief

hoi meiden ik heb daar ook zo last van.
    mijn buik is ook heel opgzet net of ik 3 aan 4 maanden zwanger ben.
    heel raar. en ik ben een paar dagen terug ongi geworden.

groetjes mis

15. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Wel, ik zit nu ook weer om dag 12 van mijn cyclus (dag 5 na ongi) en het opgezette trekt niet weg... Een lichaam is toch iets vreemd. Bovendien blijf ik last hebben van mijn tepels en (.)(.)

16. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Hallo,

Voordat wij besloten hadden om te proberen zwanger te worden had ik ook een erge opgezette buik. Mijn buik was zo opgezet dat de mensen zelfs vroegen of ik zwanger was! (erg subtiele vraag als je er niet mee bezig bent) Na een tijdje ben ik naar de huisarts gegaan om na te vragen wat het was en ook hij zei... ja meid dat zou wel eens een zwangerschapsbuikje kunnen zijn. Nou waren we er toen nog niet aan toe dus dat was erg schrikken. Na een aantal testen en een echo bleek het te gaan om ..... het spastische darmsyndroom (medische term weet ik zo niet). Dus nu heb ik een keer in de zoveel tijd een opgezette buik door....lucht! Ik zeg altijd dat het mijn oefenbuikje is haha.

Sorry voor het hele verhaal maar zo kun je zien dat je een opgezette buik kunt krijgen door meer factoren dan alleen de zwangerschap!

17. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik vermoed dat ik ook een spastische darm heb, dus het zou best daardoor kunnen komen! Inderdaad alleen lastig als ze je vragen of je zwanger bent ;)

Bedankt voor je verhaal en hopelijk ben je snel zwanger!

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb ook last van een spastische darm, maar voel wel zelf altijd meteen of het daar aan ligt. Dat volet bij mij heel anders. maar idd kun je dannet zwanger lijken.

19. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik heb soms het gevoel dat er een soort bal in mijn onderbuik zit, waarbij het lijkt alsof het vanbinnen allemaal wat trekt, ik kan ook niets op mijn buik verdragen. Dacht eerst dat er misschien toch een kansje was op zwangerschap, maar het zullen wel gewoon mijn darmen zijn. Hoe voelde jij of het daar aan lag Sann?

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Die spastische darm voelt eigenlijk gewoon heel erg opgeblazen. Ook is dat een heel bekend gevoel. Toen ik zwanger was wist ik het gewoon. Mijn buik voelde totaal anders dan anders. Kan het je niet echt uit leggen. Ik weet het ook niet meer zo heel goed omdat het best lang gelden is alweer. Het was in ieder geval duidelijk anders. Hier heb je denk ik niet zo veel aan, maar kan het echt niet beter uitleggen :rolleyes:

Deel Deze Pagina