Opgezette buik!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tijgertje23, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Nou weet ik niet hoe het voelt om zwanger te zijn omdat ik dit simpelweg nog niet heb mee gemaakt :( maar als ik last heb van mijn spastische darm dan voelt het erg opgeblazen. Daarnaast heb ik ook last van misselijkheid omdat mijn buik dan zo hoog zit dat ie op mijn maag duwt. Ik heb zelfs een keer gehad dat het water in bad gewoon bewoog omdat mijn darmen zo aan het rommelen waren. :)

Natuurlijk hoop ik voor jullie dat jullie ook snel zwanger zijn en niet teveel last hebben van de darmen ;)

2. Niet meer actief

hoi speeters.
    ik heb net ook even een foto in mijn album gezet.
    van mijn buik. ik heb er ook al een tijdje last van.
    dat hij zo opgeset is heer raar.

groetjes missie

3. Niet meer actief

Hallo meiden.
    Hier ook zo eentje met een spastische darm. Ken het gevoel van een opgeblazen buik door die s.d. dus maar al te goed. Maar is anders dan mijn opgezette buik nu. Ach ja.....het menselijk lichaam blijft ons verbazen en verwonderen, nietwaar?

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi Missie, je hebt inderdaad ook een erg opgezette buik! Ons lichaam blijft ons inderdaad verwonderen en verbazen zoals Indigo zegt ;). Ik weet zelf niet goed wanneer het mijn darmen zijn en wanneer het bijvoorbeeld vocht is voor mijn ongi. Maar gisterenavond had ik een verschrikkelijk rommelende buik en veel wind :oops: , en ik was ook erg misselijk, waarschijnlijk omdat je darmen minder plaats laten voor je maag of zo?

Hopelijk leer ik mijn lichaam nog wat beter kennen zodat ik weet hoe een opgezette buik kan herkennen van een s.d. buik.
    Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt Indigo! Ik duim voor je!

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik had ook echt spierpijn bij mijn buikspieren. En opgeblazen alsof ik mijn buik niet in kon houden. ik heb nog steeds kramp, al 8 dagen in mijn ondebruik en af en toe misselijk. mijn tepels doen zeer als er ook maar iets tegenaan komt. Ik denk niet dat ik binnnen een paar dagen ongi moet worden want normaal neemt mijn afscheiding dan toe, en dat is nu helemaal niet.

aaargghh

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hopelijk is het bij jou een goed teken!

Ik heb vooral veel last van wind nu en misselijkheid, maar dat zal wel weer een beginnend griepje of zo zijn...

Deel Deze Pagina