Zwanger en toch ongesteld???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door evelien055, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien055

evelien055 Niet meer actief

Hoi ik heb een vraagje... Kan het zijn dat ik toch zwanger bent? Ik ben namelijk wel ongesteld geworden. Maar ik heb zo'n pijn in me borsten, erg gevoelig, en me tepels worden iets langer...

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Dat klachten die je noemt kunnen heel goed bij je menstruatie passen.
    Ook kan het zijn dat je zwanger bent en toch vloeit, al komt het zelden voor.
    Ik verwacht dan ook dat je niet zwanger zal zijn. Maar dat kan je alleen zeker weten als je een testje doet.

3. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het. Met Roozeroos eens.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had er altijd last van VOOR mijn mentruatie.
    dus zou heel goed kunnen dat het daardoor komt..
    is er een mogenlijkheid om zwanger te zijn dan?
    anders zou je toch een testje kunnen doen, maar de kans is heeeel klein.

5. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    het ZOU kunnen maar zoals bovenstaande dames al zeggen het komt echt heeeeel zelden voor... Waarom gooi je er geen testje tegenaan???

6. evelien055

Ja maar ik ben net ongesteld geweest en heb er nog last van. Ik wacht het wel even af. Ik test wel iets later... Denk dat ik het niet ben hoor... Maar vind het zo apart... Die symptomen, en las ook op internet dat het wel kan. Maar het zal wel niet...

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie dat dit je 2de ronde gaat worden.
    ik had ook allemaal zwangerschapskwaaltjes toen ik net met de pil was gestopt!
    ik werd in de nacht altijd wakker van de pijn aan mijn borsten en dacht ook ECHT zwanger te zijn...maar helaas, dat hoort bij het öntpillen"

8. evelien055

Ik slik al 3,5 jaar de pil niet meer... dus dat kan het niet zijn...

9. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Mijn lichaam heeft me ook regelmatig voor de gek gehouden. Dan had ik allerlei kwaaltjes en dacht ik dat ik zwanger zou zijn.
    Ondanks dat ik meerdere zwangerschappen heb gehad en ik niet bewust bezig was met zwanger worden. Ook gebruikte ik geen anticonceptie.
    Wat ik bedoel is dat je lichaam je soms op onverklaarbare reden voor de gek kan houden. Ik werd daardoor soms zelfs een ruime week te laat ongesteld en begon pas te vloeien na een negatieve zwangerschapstest.:)

10. evelien055

Ach ja! Ik ga me er niet druk om maken ook. We zien het wel. Ik ga er gewoon niet van uit dat ik zwanger ben, dan valt het altijd mee. :)

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Evelien ik heb het heel vaak gehad dat na mijn menstruatie me borsten toch zeer bleven doen. Dit ging dan pas over als ik weer ongesteld was geworden erg vervelend maar soms is een vrouwen lichaam een raar ding.

Deel Deze Pagina