Hallo, Een aantal weken terug had ik een positieve zwangerschapstest. Toen begon ik licht te bloeden, maar hield wel alle symptomen. Vervolgens had ik een normale periode en ging ik er dus vanuit dat ik niet meer zwanger was. Nu zijn de zere borsten alleen niet meer over gegaan, sterker nog, het wordt steeds erger. Het is nu veel erger dan bij mijn vorige zwangerschap. Daarnaast worden mijn borsten ook groter. Ik heb vaak enorme buikpijn (als ik het aanraak kan ik wel gillen) en bruin vloei, wellicht oud bloed. Ik zit een beetje met mijn handen in het haar. Voordat ik zwanger werd had ik nooit zere borsten. Nadat het kindje geboren was alleen nog af en toe. Is het mogelijk dat mijn hormonen het door de laatste (zeer korte)zwangerschap helemaal niet meer weten? Of is er iets raars aan de hand met mijn zwangerschap? Vannacht was ik aan het overgeven en ben nu nog steeds zeer misselijk (kokhalzen op straat). Het kan natuurlijk dat ik ziek ben, maar ik vind dit een beetje raar. Ik heb trouwens geen gemeenschap meer gehad sinds ongeveer een maand. Herkent iemand dit?
ik zou even naar de huisarts gaan! sterkte! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! met name dat aanraken van je buik dat zo pijnlijk is.... (klinkt wat eng) en dat gevloei
Dank je! Ja, ik word hier ook niet echt blij van.. Door die buikpijn word ik bang dat het misschien wel buitenbaarmoederlijk o.i.d. is. Vooralsnog ga ik daar niet vanuit, maar omdat ik nog steeds alle zwangerschapssymptomen heb.. Ik heb zelfs gedacht aan een soa, terwijl die kans toch wel echt klein is. Idd maar even een afspraak bij de huisarts maken..
ja precies ik dacht ook gelijk aan buitenbaarmoederlijke zw. idd. Niet dat ik arts ben ofzo hoor!!! Maar dacht er aan. Goed dat je afspraak gaat maken. Laat je het nog wel even weten? Heel veel sterkte!
Net naar de huisarts geweest, die zei dat door stress de zwangerschapssymptomen kunnen blijven. Nu had ik de afsluitende week. Van mijn studie, dus dat kan kloppen.. Eierstokken kon ze voelen en zaten geen cysten of baby's in, dus er is niets aan de hand