Hey mede-mamma's! Ff een vraagje, ben 9w1d zwanger, en de eerste weken kots en kots en kotssss misselijk geweest, maar vandaag ineens veel minder.. Wel steeds nog steken in mn linkerborst, maar rechts eigenlijk totaal niks.. Is dit normaal? En is het normaal dat het 'afneemt' ? Is mn eerste zwangerschap, en ben misschien iets te onzeker, maar hoop dat jullie je advies en/of ervaringen kunnen delen! Veel liefs!
ik denk dat je gewoon maar blij moet zijn dat je nu niet meer zo misselijk bent! maar ik snap je onzekerheid ook hoor vooral omdat je nog zo kort in verwachting bent. ik herken t niet want ben zelf nooit ziek geweest. maar dit is niet iets waar je je zorgen om moet maken, lekker van genieten juist
Had ik ook en toen 2/3 dagen later verdubbelde symptomen dus geniet van je af en toe symptomen vrije dagen!
Het is gewoon het onbekende wat allemaal aan het gebeuren is! Weet niet zo goed wat ik kan verwachten en dat maakt me een beejte onzeker!
Mijn symptomen veranderden ook zo rond de 9 weken. Toen werd ik juist meer uitgeput en minder snel misselijk. Symptomen veranderen je hele zwangerschap door en het kan je onzeker maken, maar het is normaal. Zo kan je je weken goed voelen en dan ineens beroerd of andersom. Ik zou me pas zorgen maken bij ernstige kramp en veel bloedverlies. Tot die tijd moet je maar in je hoofd houden dat je lichaam en je kindje dit wel kunnen. Anders wordt je helemaal gek van de zorgen