3 dagen overtijd! maar negatief getest gisteren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Ik ben nu al 3 dagen overtijd en heb gister getest maar volgens mij was het geen plusje. Wel zag het schermpje er anders uit dan normaal, maar volgens mij negatief....
    Niet zwanger? of over paar dagen nog en test doen?

Groetjes Tess

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja gewoon een paar dagen wachten, er zit waarschijnlijk nog niet genoeg hormoon in je urine

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    hoe zag het er dan wel uit? ;)
    test over een paar dagen en dan zal je meer duidelijk hebben!
    succes met afwachten!

4. Niet meer actief

het was als je zeg maar dat schermpje hebt ((clearblue)) de ene helf wazig blauw en dan gewoon die horizontale streep..

Groetjes Tessa

5. Niet meer actief

Is dat positief of negatief??

groetjes

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ze zeggen hoe wazig het streepje ook is,er kan alleen een streepje komen te staan als er HCG hormoon aanwezig is en daarbij is clear blue een heel betrouwbaar merk.
    het lijkt op een positieve test maar doe voor de zekerheid maandag ofzo nog een nieuwe test,of als je nog een test in huis hebt morgen een testje doen met ochtendurine.
    ochtendurine is geconcentreerder dan urine halverwege de dag.
    spannend hoor!!!

7. Niet meer actief

nou ben ondertussen 6 dagen overtijd en vanmiddag getest met kruidvat huismerk...
    jammer genoeg negatief. geen lijn en geen kleur, behalve in controle venstertje..
    jammer maar helaas
    gr tess

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    jammer
    liefs chantal

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Tessa,

ik hoop dat je snel positief test.
    Ik was tot vandaag ook 3 dagen overtijd (met negatieve tests) maar helaas vandaag toch ongi geworden. En dat terwijl mijn cyclus heel regelmatig is en ik dus nog nooit overtijd geweest was :( Zo zie je maar een lichaam kan je ook goed voor de gek houden...
    Heb je normaal wel altijd een normale/regelmatige cylcus?
    Ik hoop voor je dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt en dus positief test Succes!!

10. Niet meer actief

Wat een lieve reacties allemaal.
    zal het even uitleggen. Ik heb op deze site zo´n banner ingevult vanaf de dag dat ik ongesteld ben en mijn cyclus van 26 dagen dus volgens deze banner ben ik overtijd. Volgens mijn pil, die ik niet slik maar wel de dagen meetel ben ik vrijdag pas overtijd. Dus mss dat het daaraan ligt. Het maakt me allemaal wel heel zenuwachtig.

groetjes!!!

11. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Waw spannend Tessa!!! ik duim voor je!

12. Niet meer actief

hoi!

Nou ondertussen zoals jullie zien in de banner ben ik 8 dagen ovetijd. 2 testen gedaan allebei negatief. Ineens groeistriemen op me onderbuik. En niks van me ongi te bekennen. Kan het zijn dat je wel zwanger bent maar toch negatief test tot 2 keer toe? Snap er echt niks meer van. Moeilijk moeilijk moeilijk!

Gr tessa

13. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ja hoor dat oor je wel vaker
    je lichaam maakt dan gewoon minder hcg aan
    ik zou als ik jou was toch over een paar dagen nog een test doen
    trouwens hoelang ben je van de pil af?
    daar kan het namelijk ook aan liggen
    heelveel suc6 in ieder geval

14. Niet meer actief

Ben nu ongeveel 2 maanden van me pil af denk ik...

15. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    En Tessa17, hoe is het vandaag? Ik ben 1 maand met de pil gestopt -- en nu dus ook (denk ik) 5 dagen overtijd..dag 32....
    Woensdag getest maar idd ook negatief helaas...ik test volgende week woensdag nog 1 keer (een week later) mits de rode d's er nog niet zijn...anders maak ik mijn kop gek volgens mij ;)
    Succes!

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dit is je eerste cyclus zonder de pil en je lichaam moet het nu allemaal zelf gaan regelen.
    Het kan zelfs gebeuren dat je :evil: heel lang uit kunnen blijven. Tot 6 maanden wel (dan moet je naar de huisarts, want dan klopt er iets niet).

De kans dat je zwanger raakt is klein maar wel aanwezig.

Succes met afwachten ;)

17. Niet meer actief

nou HE HE. ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Had natuurlijk liever iets anders gehad maar nu weet ik wel waar ik aan toe ben. Weer opnieuw beginnen maar. Jullie allemaal wel succes he!

Groetjes Tessa

Deel Deze Pagina