Voel ik mijn eierstokken en baarmoeder?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cien, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cien

Cien Lid

30 dec 2007
    60
    0
    0
    gastouder
    Deventer
    Hallo iedereen,

Ik zette vandaag mijn buik op en toen voelde ik (denk ik) mijn baarmoeder aan de linkerkant en aand e rechterkant voelde ik wat?

En ik heb al meer als 1 week pijn aan mijn buik en sinds gister gevoel dat ik last heb van stekende pijn van mij eierstokken maar ook stekende pijn in mijn onderbuik.

We zijn in december gestopt met de pil en proberen dus zwanger te worden.

Ik moest 5feb ongesteld worden maar werd het niet en was toen op 8 feb ongesteld geworden dus 3 dagen langer qua cyclus wat moet ik nu aanhouden het eerste cyclus want anders klopt mijn banner niet en weet ik ook niet wanneer ik nou precies moet worden.

Groetjes Cien

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Volgens mij moet je uitgaan van je langste cyclus.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid die pijntje zal waarschijnlijk je eisprong zijn geweest
    En altijd uitgaan van je langste cyclus
    Dus als je normaal 28 dagen heb en nu 3 dagen later zou ik uit gaan van 31 dagen

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik zou ook uitgaan van m'n langste cyclus en gewoon ruim van tevoren en daarna flink klussen, hi hi

5. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Als je pas in december bent gestopt met de pil kun je er nog helemaal niet vanuit gaan de je nu al een regelmatige cyclus hebt. Bij mij zat er zelfs een cyclus tussen van 10 weken toen ik net was gestopt. Bij de meeste vrouwen schijnt het binnen een half jaar weer regelmatig te zijn.

Deel Deze Pagina