schommelende temp door clomid ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pantertje, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik ben sinds deze cyclus begonnen met clomid om cyclus te verkorten. ik heb besloten nog even door te gaan met temperaturen.
    Maar ik merk dat mijn temperatuur veel meer schommelt dan normaal.. Herkennen julllie dit, hoort dit bij clomid gebruik ?

ps heb trouwens ook nog steeds geen positieve ovulatie test en ik zit al op dag 17..:(

groetjes pantertje

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je hormonen gebruikt, dan is temperaturen niet meer betrouwbaar. De hormonen beinvloeden je lichaam teveel om daar een goed beeld van te krijgen.

Heb je geen echo's om te kijken of de Clomid aanslaat? Over het algemeen komt de eisprong iets later met Clomid, omdat een follikel iets langer doorgroeit voordat 'ie springt. Hoe lang was je cyclus normaal dan?

3. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. dat van die onbetrouwbare temperatuur wist ik niet.. Ik schrok al n beetje v die schommelingen, dacht dat mijn lichaam er niet goed op reageerde ofzo
    Zonder clomid komt mijn ei tussen dag 21 en 26, dus ik ging er vanuit dat hij wel n weekje eerder zou komen met clomid..

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou gewoon doorgaan met de ovulatietesten. Waarschijnlijk komt je eisprong nog.

Deel Deze Pagina