deze ronde zou extra speciaal zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mendie, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou ik ben dus gisternacht ongesteld geworden en dat was een paar dagen te vroeg. het was op de trouwdag van mijn ouders. nu is het zo dat mijn ouders 2 weken voor mijn vader zijn overlijden zijn getrouwd.
    nu komt t en misschien vinden jullie t heel apart en raar klinken, maar voor mij is het echt iets moois.
    ik heb t gevoel of het zo moest zijn dat ik op die dag ongesteld moest worden. mijn vader zou 5 oktober 61 zijn geworden en 9 oktober is hij nu dus 11 jaar geleden overleden. hij is gecremeerd op 14 oktober.
    als mijn ei op dezelfde dag is als dat hij afgelopen maand was, dan is dat dus op 14 oktober.
    het lijkt me zo speciaal als ik dan deze ronde zwanger mag zijn. dan is er op die dag iemand van onze aarde gegaan en hebben wij op dezelfde dag 11 jaar later een nieuw wonder gecreeerd.
    de maand oktober is sowieso al speciaal, aangezien mijn vader daarin dus ook jarig is.
    ik hoop zo dat t deze maand zo mag zijn.

2. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Mendie,

Dat zou wel heel speciaal zijn! Duim met je mee..

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Dat zou zeker speciaal zijn! Ik help het je mee hopen!

Succes deze ronde!

4. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik vind het een hele mooie gedacht.. maar probeer je er niet te veel op vast te krampen, want als het mis gaat ben je alleen maar meer teleurgesteld.. ik zal voor je duimen:)

5. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    dankjewel meiden!

en nee hoor ik pin me er echt niet op vast. ik kan gelukkig wel heel nuchter er in zijn. vorige maand dacht ik wel bij alles: zou t? maar deze maand heb ik gewoon steeds gedacht ik word ongesteld, dan kan t namelijk alleen maar meevallen. en dat ga ik deze maand ook gewoon weer doen. al hoop ik t voor deze maand wel meer als welke andere maand dan ook( niet dat ik t voor een andere maand minder hoop, maar jullie snappen wel wat ik bedoel toch?), maar dat is dus door die gedachtte erachter.
    maar als t niet zo mag zijn, gaan we vol goede moed door naar de volgende ronde.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi hoi ! zo je hebt flink gerekend ;)
    hoop ook voor je dat t zo mag zijn , zou indd wel speciaal zijn..

veel succes , en duim voor je :)

x

Deel Deze Pagina