is het normaal als je 5 weken bent en een opgezette/harde buik hebt? heb nu al het idee dat broeken strak beginnen te zitten, is dat normaal?
Hoi Ursie, ik ben nu 4 weken en 6 dagen zwanger en ik heb er ook last van! Mijn buik voelt hard en opgezet... opgeblazen eigenlijk... Ik weet niet of het mijn darmen zijn of niet, maar het is wel vervelend. Ik heb ook het idee dat iedereen het al ziet (wat natuurlijk meer mijn hersenspinsel is dan iets anders ).... Ik heb soms ook krampen, heb jij dat ook? groetjes
hey dames. nou ben nu 7 en een halve week zwanger en voel me soms echt ellendig,, ik heb ook idd last van een opgezette buik het lijkt net dat het al echt zichtbaar is dat ik wanger ben het is dan ook erg moeilijk om om mij heen het te verzwijgen af en toe beetje buikje inhouden doet wonderen...pfffff heb s morgens en s avonds laat last van steek in mijn onderbuik (bijna lies) Voor de rest ben ik af en toe misselijk, zo'n weeig gevoel in de maag.bahh.. De eerste geuren staan me ook al tegen. en eten kan ik nu als de beste jeetje wat eet ik veel... gelukkig ben ik niet de enige
ben nu 11 weken zwanger en mijn buik begint echt op te zetten... mensen beginnen het ook te zien... het kan best wezen dat je darmen opzetten en alles een plekje zoekt he
Vooral als ik s,avonds lig op mijn buik dan moet ikme gewoon omdraaien want ik voel dan gewoon dat me onderbuik hard is en als ik dan op me rug lig zie ik een hele bult in me onderbuik lekker gevoel haha