Hallo allemaal! Ben nieuw hier dus ik zal me even snel voorstellen Mijn naam is nina en ben 26, mijn vriend en ik zijn sinds 3 maanden echt aan het 'klussen'om zwanger worden. We gebruiken ook een ovulatie test gezien mijn cyclus wat onregelmatig is. Nu weet ik dat as je 'erg'bezig bent met zwanger worden dat je bij elk dingetje meteen denkt aan 'ben ik zwanger'etc etc haha wellicht herkennen jullie dat? Maar goed ik dacht ik leg jullie even het volgende voor en wil graag weten wat jullie denken. Allereerst ik ' moet' rond donderdag mn menstruatie krijgen. de 11 van juli wees mn test uit dat er 'geklust moest worden, enfin natuurlijk gedaan. Nu heb ik sinds woensdag16juli/donderdag17 juli beetje raargevoel in mn onderbuik. lastig te omschrijven maar leek wel alsof er een balletje inzat ofzo een vol gevoel.ook heb ik wat steekjes gehad en nog steeds daar beneden en iets wat krampjes niet echt ongesteldheidskrampjes maar raar gevoel. Ik ben af en toe licht in mn hoofd maar dat heb ik wel eens vaker gehad. owja en soms een soort van kriebelachtig gevoel in mn buik. meiden ik weet echt niet of dit nou allemaal in mn hoofd zit of dat het een zwangerschapssymptoom is. Begrijp me niet verkeerd ben echt niet 24/7 bezig met zwanger worden maar we willen het wel erg graag. Nog een laatste vraag.. ik hoop natuurlijk dat ik donderdag niet ongesteld word.. als dat zo is kan ik dan meteen die dag testen? is een clearblu test ok? Nou heel verhaal.. haha hoop dat iemand reageerd. Groetjes! Edit moderator: Ik heb je titel aangapast. Alleen maar hoofdletters gebruiken, komt erg schreeuwerig over.
Hallo Nina, Ik zit met ongeveer dezelfde symptomen, en in iedergeval met dezelfde spanning! Inmiddels 2e ovulatie gehad, zou natuurlijk nog steeds erg snel zijn, maar wie weet... Enkele dagen na mijn ovulatie gedurende 3 dagen kriebelend gevoel in mijn onderbuik, niet echt krampen, geen pijn, meer ongemak, inmiddels niet meer. Wel sinds een week licht in mijn hoofd, heb ik normaal nooit...zou het toch? Ook moe, maar misschien ben ik gewoon aan vakantie toe. Het zijn symptomen waar ook wel een andere verklaring voor te vinden is, maar toch... Als ik niet ongesteld word, kan ik komend weekend gaan testen. Hou je me op de hoogte? groetjes, Nicoline
oke ik donderdag.. denk je dat we dan idd in het weekend al kunnen testen? bedoel sommigen zegggen toch dat je beter langer kunt wachten..
Als ik niet ongesteld word ga ik zaterdag een test kopen denk ik, en zondag of maandagochtend testen (dan zou ik toch al 3 dagen overtijd zijn). Als de test negatief is en ik niet ga menstrueren, doe ik hem een paar dagen later gewoon opnieuw. Je schijnt zelfs al 4 dagen voor de verwachte menstruatie te kunnen testen, maar daar ga ik maar niet aan beginnen. En ja, volgens mij moet dat kunnen, zwanger raken als je vrijt op de dag van je eisprong, omdat een eicel 12-24 u leeft, en een zaadcel er zo'n 12 u over doet om bij het eitje te komen, maar het is dus wel krap qua tijd.
ja wacht ook liever dan te vroeg testen. mm ik vroeg de vraag over de eisprong omdat mijn ovulatietest aangaf een bepaalde dag om te klussen en een kalender die ik hier vond op de site gaf aan dat ik dan mn eisprong had die dag en dus eigenlijk daarvoor had moeten 'klussen'. maar ja die kalender zag ik net pas.. ik hoop dat de ovulatie test dan juist was..
Als je 3-6 dagen voor die 'klusdag' of ovulatiedag hebt gevreeen is er ook kans op bevruchting! Want zo lang kunnen zaadcellen dus overleven.
ik had een week na me eisprong al " klachten " die me deden denk dat ik zwanger zou kunnen zijn. En toen ik me nod oversloeg heb ik 4 dgn later een test gedaan me gevoel was goed, ben idd zwanger was raar want heb dat alleen als ik echt zwanger ben.......ben nu bijna jaar bezig geweest en niet een keer dat idee gehad tot het raak was
nee we hebben geklust zodra mn ovulatietest dat aangaf en een dag later weer.. owwwwwww ik hoop het zo! ik zeg je als het dit niet niet zo mag zijn dan ga ik echt komende maand van dag 8 tm 18 om de dag klussen...moet toch een keer lukken he
zaadjes kunnen 48 tot 76 uur overleven in de baarmoeder en een eitje, 24 uur, dus hopenlijk vor iedereen hier snel een eitje met inhoud!
Gefeliciteerd! Ik hoop dat dat voor mij ook geldt. Ik denk vaak dat ik me de klachtjes maar inbeeld, maar vorige maand voelde ik echt niets, toen heb ik me ook niet serieus afgevraagd of ik zwanger kon zijn... nu dus wel.
mamavanluca gefeliciteerd he! ik hoop dat ik en uiteraard iedereen op dit forum ook zo gelukkig mag zijn als jij! wat waren jouw klachten mag ik vragen?
Ik hou altijd 48u aan dat zaadjes leven Maarre ik had ook rond de nod een gevoel dat er een harde bal in mn buik zat, ik kon t zelfs vergelijken met een harde buik uit mn zwangerschappen. Heel stom want dat kan nog niet haha Maargoed ik was idd zwanger en nu alweer 5w+5d Succes!
haha nou.. zal je eerlijk zeggen nee vind hij niet erg alleen is het niet zo charmant na afloop van klussen,hij stopt meteen een kussen onder mn billen. dan zouden de zaadjes beter mn eitje vinden? hihi
Hallo, Ik zit ook in hetzelfde schuitje als jullie. Zelfde symptonen en moet deze week ong worden, woensdag. Mijn naam is eigenlijk ook Nicoline, leuk om te zien dat een naamgenoot tegelijk opgaat. Zou leuk zijn als we allebei tegelijk zwanger zijn. Ik heb nog nooit zo sterk het idee gehad dat ik zwanger was, omdat ik mijn baarmoeder continue voel, vlindertjes gieren erdoor heen en misselijk bij vlagen. Zou wel heel raar zijn als we allemaal dit gevoel hebben en de een is wel zwanger en de ander niet. Volgens mij worden wij dan de eerste april mama's!
Hoi Nina, ik heb precies hetzelfde als jij omschrijft. Die soort van krampjes kan ik ook niet goed omschrijven in m'n onderbuik. Heb onlangs al 2 testen gedaan, allebei negatief.