Hoi dames! Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die hier een topic over opent, maar ik doe het toch maar.. Ik ben nu 35+3 en sinds een paar dagen voel ik ons meisje veel minder bewegen.. We zijn gewend dat ze héél erg druk is! De laatste dagen is dat terug gegaan naar 2 a 3 keer per dag... Afgelopen zaterdag heb ik nog om andere klachten een ctg gehad en die was verder goed (was ook de 1e rustige dag). Baby is nu wel aan het indalen. Herkennen jullie dit? Wil niet elke keer voor niks bellen... Moet in principe over een week pas weer op controle.
Ik zou toch bellen. Beter 10 x te veel, dan 1 x te laat. Ik heb ook wel eens dagen dat de kleine rustiger is. Maar 2-3 x per dag is wel erg weinig.
Ik zeg ook bellen, hier ook een bewegelijke baby. Voel haar de hele dag door, kan me dan ook niet voorstellen dat ik haar ineens 2 a 3 keer zou voelen. Ik zou dus gelijk aan de bel trekken! Hoeft niets te zijn hoor, maar voor je eigen gemoedsrust.
Ze ging nu net weer even flink te keer als vanouds! Ik kijk het nog even aan. Bedankt voor jullie reacties!
Altijd bellen! Op zich is het logisch dat je je kindje minder voelt nu omdat de ruimte steeds minder word natuurlijk. Maar als jij een erg druk kind gewend bent en dat veranderd ineens moet je altijd bellen (ik heb zaterdag hetzelfde meegemaakt)