Van als die misbruikte kindjes. Alleen de hoofdverdachte komt op de laatste blz nog voor en verdwijnt dan weer.
Ja dat snap ik, heb alle Sara Linton boeken gedown.load maar was benieuwd of deze zaak nog doorgaat omdat de hoofdverdachte nog losloopt..
Ja maar die ligt nog in coma, maar de moeder van dat doodgeschoten meisje is hoofdverdachte en is weg..
ja ik zag later dat je wat anders bedoelde reageerde net te snel. Maar volgens mij komt de hoofdpersoon nergens terug. was dat niet de moeder? ging toch over dat meisje bij de ijsbaan die zichzelf liet doodschieten waarbij later bleek dat de moeder degene was die het meesterbrein was... Wat erg zeg.. weet gewoon niet zeker of dat nog verder meegenomen wordt in de boeken.. komt deze maand een nieuw boek uit in de serie! Ik heb daar nu al zin in! Denk dat ik hem bewaar voor de vakantie.. komt ook een nieuwe uit van kathy reichs.. dat is voor mijn idee al heel lang geleden.. en er is een nieuwe mo hayder.. maar eigenlijk schrijft zij mij te rauw. de vogelman heeft mij tijden bezig gehouden en eigenlijk niet op een plezierige manier
het is een hele reeks maar weet niet meer welke de laatste is maar volgens mij niet zoenoffer. Ik ben ook met dat boek begonnen en daarna de rest gelezen.
Dan weet ik het weer.. Deze verhaallijn komt niet meer terug.. Ik weet ook dat ik nog met een groot vraagteken boven mijn hoofd zat na dit boek
Hmm jammer, lees nu lichte koude huivering, die loopt wel ongeveer verder alleen niet met die zaak. Raar hoor
De vogelman?! hahaha Tell me more Lees nu lichte koude huivering, heb ze allemaal op de tablet dus ben benieuwd welke vond jij het best?
In juni komt weer een nieuw boek van haar uit. Jeeeeeeej, ik heb alle boeken en hebze allemaal meer dan 1 keer gelezen, ben enorm fan van haar boeken * wacht vol ongeduld op het nieuwe boek *
welke vond je het beste? Tot nu toe vond ik Nachtschade erg goed! Heb Zoenoffer, Nachtschade en lichte koude huivering gelezen..Dus niet teveel verklappen
Het einde is "gesloten", de moeder van die jongen ( de jongen die onder schot werd gehouden door het meisje) heeft kanker en overlijd. Zij heeft toen die opnames gedaan van het misbruik. Ze hebben alleen niet het hele netwerk erachter op kunnen rollen, maar igg wel de hoofdpersonen die de foto's maakte.
Nachtschade is deel 1, Zoenoffer deel 2 en Een lichte koude huivering is deel 3. Toevallig dat ik dit ook aan het lezen ben!
Ben ook fan! Nieuw boek heb ik ook in bestelling, probeer nu beetje bij beetje mijn collectie volledig te maken. Ik zoek nog het boek waarin Jeffrey Tolliver dood gaat, enig idee welk boek dat is?!