Opgezette milt

Discussie in 'Gezondheid' gestart door sunshineS1976, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wie heeft er ook een opgezette milt tijdens de zwangerschap gehad?

Sinds een week heb ik een verdikking in mijn linkerzij net onder mijn ribbenkast ontdekt, nadat ik daar pijn kreeg. Toen ik ging wrijven voelde ik de bobbel. De huisarts gaf aan dat de milt iets opgezet was, maar dat dit niets hoefde te betekenen.
    Ik krijg er wel meer last van, mijn zij gaat pijn doen en kan niet meer op links slapen, bovendien wordt de bult groter.
    In combi met de klachten die ik de laatste tijd heb (hoofdpijn, duizelig, misselijk) en wat gegoogle op het net, word ik toch een beetje bang...
    Een opgezette milt betekent niet veel goeds als ik het internet moet geloven. Morgen dan ook maar weer naar de huisarts bellen.

Wie herkent bovenstaande en heeft dit ook gehad tijdens de zwangerschap? Ik hoor ook dat het misschien kan komen doordat de baarmoeder druk uitoefenent..

2. sunshineS1976

Toch geen opgezette milt volgens een andere arts, dus topic mag verwijderd worden ;)

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    wat dan wel?

4. sunshineS1976

Een vetbult die door de grootte vd baarmoeder naar buiten wordt geduwd... volstrekt onschuldig volgens de ha, kan overigens wel vervelende pijnklachten veroorzaken.

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    ach vervelend joh! hopelijk slinkt hij snel!

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb het bij de laatste 2 zwangerschappen gehad. Als je straks op het einde loopt en de kleine zakt zul je zien dat de bult ook weg zakt!

Deel Deze Pagina