Vorige week woensdag urine laten controleren in verband met eventuele aanwezigheid van ketonen (uitdroging). Dat was toen niet het geval, echter constateerde de huisarts wel een blaasontsteking, waar ik totaal geen last van had. Wel een ab-kuur gekregen voor 5 dagen en vandaag moest ik weer urine laten controleren. Heb het nu door moeten brengen naar het ziekenhuis omdat het nog niet schoon was, maar hoorde de assistente ook tegen de huisarts zeggen dat er eiwitten in zaten....... Ben nu toch wel heel benieuwd hoe het nu verder gaat!! Wie heeft dit ook gehad? En het is toch helemaal niet goed als je eiwitten in je urine hebt tijdens de zwangerschap??? Maak me wel een beetje ongerust nu!
Aahh kijk! Dat verklaart inderdaad een hoop... Ik had er niet veel last van, maar door de antibiotica heb ik last gekregen van de fijne bijwerking; schimmelinfectie. Zooooo irritant, daar heb ik echt veel last van. Gelukkig daar wel ook een zalfje voor gekregen. Maar door alles wel ook ineens veel meer last van afscheiding inderdaad....