Gewicht

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vioow1992, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 24 weken zwanger van mijn eerste kindje (het word een meisje:D) en ik ben al 11,5 kilo aangekomen:(. Ik eet niet veel en hou mij zoveel mogelijk aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheden. Snoepen en snacken doe ik ook nauwelijks.

Moet ik mij zorgen gaan maken? De verloskundige heeft er tot nu toe nog niets over gezegd. Maar ben heel bang om nog gigantisch veel aan te komen tijdens de zwangerschap.

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier ook! En nou was ik al niet licht van mezelf zeg maar!
    Maar de gyn drukt me op het hart om me er niet "dik" over te maken :p
    De een komt 10 kg aan, de ander 20 en de ander 30...
    Daar moet ik het mee doen in ieder geval :p

En ik denk maar zo: als je je niet te buiten gaat aan bergen ongezond voedsel is het echt geen 11 kg vet wat je al bent aangekomen en ben je het na de bevalling hopelijk snel weer kwijt.

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Door wat ik nu al ben aangekomen houd ik er trouwens wel rekening mee dat er nog zo 10 kg bij kan komen tot de uitgerekende datum. Dat is volgens de gyn ook niet ondenkbaar... *fijn* !
    Maar als de helft van het totaal al verdwenen is na de bevalling aan baby, vruchtwater, placenta, bloed enz is die andere helft ook wel weer weg te werken ;)

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ga zelf vanaf week 34 vocht vasthouden, ook dat weegt heel wat. Ben nu maar 8+kg (heb wel al een weekje of 2/3 niet gewogen hoor) bijgekomen maar snap zelfs niet waar ik dat vandaan haal hoor, ik eet namelijk niet veel meer.
    Bij mijn eerste ging het precies zo.
    Na de bevalling zwelde ik nogmeer op en een weekje erna was ik alles kwijt al bijna.
    Mijn lichaam wil nogal graag reserves opslaan aan vocht voor ik een kindje baar schijnbaar, het hoefd dus niet altijd persee vet te zijn wat je aan gewicht aankomt. :)

Deel Deze Pagina