's nachts zweten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door ikkie97, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.932
    113
    Onze kleine meid is nu ruim twee weken oud en ik geef borstvoeding. Nou heb ik sinds een week dat ik 's nachts ontzettend zweet, met name rond en onder mijn borsten. Voorheen had ik dit nooit. Ik heb het voor mijn gevoel ook niet heel warm ofzo, maar als ik wakker wordt is mijn shirt vaak nat. Soms ook van wat lekkage:) maar mijn huid voelt ook echt klam aan dus ook van het zweet.
    Meer die hier last van hebben en hoort dit misschien bij het borstvoeding geven?

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    heb je mss wat last van stuwing?
    anders kan het ook makkelijk van je hormoonhuishouding zijn hoor..je bent net bevallen :)

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Het is heel normaal om de weken na je bevalling s nachts enorm te zweten. Ik heb het ook, en ene nacht meer dan de andere.

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Heel normaal na een bevalling. Hier bij alle drie de kindjes gehad. Toevallig heb ik ze ook alle drie borstvoeding gegeven dus ik kan niet zeggen hoe het zou zijn met kunstvoeding.

5. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Ik werd regelmatig badend in het zweet wakker. Trok soms wel 2 x per nacht een ander t-shirt aan.
    Niet lekker maar het schijnt er bij te horen.

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.932
    113
    Ah oke ik ben heel normaal dus ;)
    Heb niet echt last van stuwing, ja een paar dagen gehad maar niet heel erg en eigenlijk is het zweten pas daarna begonnen.. maar vermoedelijk wel diverse hormonen die nog rondvliegen in mijn lichaam dus daar komt het dan vast van!
    Gelukkig moet ik toch al vaak wassen tegenwoordig... kunnen die bezwete shirts er zo bij in ;)

Deel Deze Pagina