Ohhh jonge wat drukt het naar onder, ook heb ik erg veel last van "gewone buikpijn" als je snapt wat ik bedoel, moet geregeld naar het toilet.
ja heb ik ook veel last van die druk! lijkt een zware blaasontsteking maar is het gewoon niet en dat stekende gevoel van binnen zeg maar alsof ze je met n mes steken! ook last van?
ja dat denk ik ook wel want elke beweging die de kleine maakt voel ik in me doos hahaha vooral als ze de hik heeft maar toch vind ik het vreemd ze is wel al ingedaald compleet maar ik heb wel nog steeds constant pijn onder me rib! en hier zie ik vaak staan dat als ze ingedaald zijn dat je ze daar niet meer voelt :S
ik heb er ook erg veel last van, stekende pijn daar beneden, en soms zelfs het gevoel dat het er zo uit kan komen? maar dat komt door het indalen heeft de verloskundige gezegd, nog even volhouden!
bij mij voelt het als menstruatiepijn. ook last van mn onderrug en bovenbenen. Ben nu 39 weken zwanger. Baby is al helemaal ingedaald en zit vast met het hoofdje. Zullen dit valse weeen zijn?