Kan ik zwanger zijn tijdens pil gebruik?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieverdje2010, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Hallo dames,

Misschien maak ik me druk om niets. Ik gebruik namelijk gewoon de pil. Waar ik vanaf komend jaar mee ga stoppen (brusje)

Maar ik heb hem al een aantal maanden niet goed geslikt. De ene maand was ik er paar vergeten. De maand erna op de verkeerde dag begonnen. De maand erna kreeg ik ontpil verschijnselen (die herkende ik van de vorige keer dat ik gestopt was met de pil zoals hoofdpijn bijvoorbeeld).

Dit is de maand na die ontpil -verschijnselen. En heb ik steken gehad rond de eisprong en verlies ik nu donkerbruin bloed/soms beetje helder met slijm. Dit is nu de 3e dag. En ben nu 1 week voor mijn ongesteldheid.

Ik heb van alles gelezen, ook m.b.t. innesteling etc. Ik weet het ook niet meer. Ook zijn mijn borsten nooit gevoelig en nu wel. Kan natuurlijk zijn dat ik er teveel mee bezig ben en dit allemaal tekenen zijn die ik mij bedenk. Ik ben immers aan de pil. Maar goed die slik ik al misschien 3 maanden niet regelmatig.

Ik weet dat een test de enige doorslag kan geven (over 1 week) of het uitblijven van de menstruatie maar zijn er mensen met een soort gelijk verhaal? En bleek je inderdaad zwanger of loos alarm?

Aan de ene kant is het natuurlijk wel welkom, dus een probleem is het niet :)

Deel Deze Pagina