Ik heb hier sinds ik zwanger ben last van. Nouja last is een groot woord, ik voel er niets van, maar ik zie dat mijn schaamlippen wat groter/opgezet zijn en het wat meer uit elkaar staat dan normaal zeg maar. Herkent iemand dit? Ik neem aan dat het door de zwangerschap komt.
Ohh!!! Ja ik kon het van mijn zoontje eigenlijk niet meer zo herinneren dat ik dit had, maar het valt me nu al weken op.
Bij de eerste totaal geen last van gehad, maar nu heb ik er met deze zwangerschap wel last van. Soms zitten mijn onderbroeken niet meer echt lekker en voelt het soms best beurs aan daar. Blijkbaar komt dat best vaak voor. Mijn verloskundige vertelde dat het juist vaker bij een tweede of derde zwangerschap voorkomt.
Ik heb het bij alle twee gehad. Het zag er zo gek uit.. maar verder ook geen last van gehad. Een dag na de bevalling waren ze weer in normaal formaat.
Ok! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben hihi.. Idd soms voelt het bij mij ook wat beurs aan ofzo, verder geen last van. Behalve dat ik het er wat minder mooi uit vind zien, scheren wordt nu ook lastiger ofzo (ook door de dikke buik)..
Helemaal normaal hoor, het is onderdeel van het zwangerschapsteken van Chadwick en wordt inderdaad veroorzaakt doordat de bloedvaten opzetten. Waarschijnlijk is het nu wat erger dan bij de eerste omdat het niet je eerste zwangerschap is, en omdat het er 2 zijn
Ik heb er ook enorme last van. Zijn echt paar keer zo dik als normaal. Op het begin deed het echt pijn nu niet meer. Vk zei inderdaad dat het bij een 2e sneller voorkomt. Hopelijk na de bevalling snel weg. Met scheren inderdaad helemaal niet fijn en ja door mijn buik moet het sowieso op gevoel