afscheiding en soms nare steken

Discussion in 'Zwangerschap' started by zonne bloem, Mar 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    even een vraagje over deze 2 dingen...

ik heb zo nu en dan echt veel afscheiding... tenminste is ga er vanuit dat t dat is..

daarnet ook net alsof ik (en sorry voor de best wel vieze omschijving maar weet niet hoe anders haha)

een vieze witte creme in mn slipje had, net sudocreme ofzo zo wit en ook heel dikkig

en toen zag ik dat er ook in mijn legging wat nattig zat ... zou dat dan gewoon vocht zijn van de afscheiding ofzo
    het rook verder normaal...

en ik heb de laatste tijd steeds vaker en soms ook meer last van steken in mn schaambotje, soms in combi met een soort menstruatie kramp
    nu heeft de verloskundige me verteld dat t indalings weeen zijn, maar het kindje ligt ook ingedaald...

hoe lang en hoe vaak en hoe ver moet t nog indalen!
    laatst stond ik onder de douche ik kon wel janken, ze bleven komen!

en later op bed was t zomaar weer weg...
    ook heb ik dit wel eens als het kind beweegt, voelt dan net alsof het t hoofdje gebruikt als een of andere boormachine door mn schaambotje ofzo :p

kortom, bah en naar

2. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Dat heb ik ook vanaf begin van de zwangerschap (ben nu bijna 16 weken)
    Geen idee wat het is, maar vk zegt dat het normaal is dat je wat meer afscheiding hebt.

Wbt dat laatste, ik had tijdens vorige zwangerschap ant end ook mega last van schaambotje.. en heb vanaf week 34 (tot week 41) met flinke voorweeen gelopen.. et hoort allemaal bij de bekende laatste loodjes ;)

Succes nog even!

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    oke fijn te weten

ik ben steeds bang dat het verre indalen en die voorweeen en indalingsweeen die steeds weer komen zorgen dat t er straks te vroeg uit komt haha zal wel tussen mn oren zitten

ja en heb daarnet ff een wit broekje aangedaan
    het vocht is doorzichtig en tsja verder dus die rare witte cremerige afscheiding... blehg

dankjewel.... fijnt e weten dat t meer onhandigheid is dan alarmerend ofzo...

hoewel die voorweeen me soms wel mateloos irriteren, als het ff 1 of 2 keer is
    maar zoals laatst onder de douche, man kon wel janken, alsof er iemand met een mes in je botje staat te steken :(

4. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Ja ik ken het dus helaas.. echt vanaf week 35 ofzo met flinke voorweeen gelopen.
    Was het ook echt goed zat, en dan ook nog zo'n leuke vk hebben die je echt niet wil strippen voor de 41 weken :(

Maar het zegt dus weinig over vroeg bevallen of niet, ik had die hoop ook, maar hij kwam toch echt met 41 weken ;)

Share This Page