Ik snap er echt niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Whitepearl, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik heb deze ronde weer clomid gebruikt.

Op dag 9 heb ik een echo gehad ik had heel veel vruchtbaar slijm en verwachte al een groot eitje te zien die op springen stond maar er zat een eitje van 13 mm, de maand ervoor had ik mijn eisprong op dag 10.
    Op dag 11 kreeg ik weer een echo en ik had 2 eitjes 1 van 18,5 en 1 van 14,5.

Ik heb al die tijd in de ochtend en de avond ovu testen gebruikt.
    Zaterdag avond had ik veel ovu steken.

Al die dagen waren mijn ovu testen heel erg negatief super licht lijntje behalve zaterdag avond toen was hij donkerder maar niet zo donker als positief.

Ik zat zaterdag op dag 10.

Ondertussen is mijn vruchtbare slijm weg en heb ik echt witverlies niet rekbaar, ook is al mijn ovu pijn weg.

Vanmiddag weer ovu test gedaan en weer een heeeel licht lijntje, lichter dan zaterdagavond.

Nu vraag ik me dus af is mijn eisprong niet gewoon al geweest?
    Wat natuurlijk raar zou zijn omdat ik 2 echo's gehad heb.

Iemand een idee?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ga niet uit van wanneer je je eisprong de vorige keer had.

Je kan vruchtbaar slijm hebben dat er niet uitkomt; had ik ook de laatste ronde en toen werd ik zwanger.

Je eitjes waren op dag 11 aardig groot dus daarna is de eisprong geweest; slijm of niet. OF je hebt GEEN eisprong gehad. Dan moet je aan de pregnyl.

3. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Mijn gyn had ook gezecht dat hij bij sommige pas springt met 24 dus dan zou ik nog 2 dagen hebben en misschien heb ik hem wel gemist met de ovu test.

Pfffff vreselijk die onwetendheid volgende week maandag bloed prikken dan weet ik of de eisprong geweest is.
    En misschien heb ik morgen een positieve test

Deel Deze Pagina